Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #1 Skrevet 24. november 2014 Dette blir kanskje den første julen uten datteren min og kanskje sønnen min. Gruer med så veldig til det om det blir sånn. Men gleder meg også fordi det er jul. Om jeg blir uten barna, vet jeg ikke om jeg klarer å feire julaften i det hele tatt. Anonymous poster hash: cafed...8ea
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #2 Skrevet 24. november 2014 Forstår at det er vanskelig, men prøv og tenk at det er bra for barna at Mamma har det bra. Anonymous poster hash: 1f90b...5d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå