Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #1 Skrevet 24. november 2014 Jeg tok en a1 graviditetstest på lørdag kveld. Denne skal leses av etter 5 min, men jeg så med en gang at den ble negativ så jeg la den fra meg og tenkte ikke mer på den. I dag skulle jeg kaste den og da var den klar positiv.. Har tatt mange tester i årenes løp, men aldri opplevd det før. Jeg vet jo at den ikke er gyldig, men lurer jo på om noen andre har opplevd dette og som har vært gravide? Anonymous poster hash: 34d29...0b8
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #2 Skrevet 24. november 2014 Jeg har fått skyggestreker og ikke vært gravid. Men hvis din er klart positiv så kan det jo være håp. Anonymous poster hash: f0598...39c
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #3 Skrevet 24. november 2014 Ja, den var mørk rosa, men tynnere enn kontrollstreken. Får ikke testet igjen før på onsdag så må mase her inne isteden Anonymous poster hash: 34d29...0b8
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #4 Skrevet 24. november 2014 Jepp. Et par dager senere kom den fort streken. Anonymous poster hash: 010ee...bcf
C&M&H Skrevet 24. november 2014 #5 Skrevet 24. november 2014 Når streken har kommet har jeg alltid vært gravid. Uansett om det er lenge etter tidsfristen. Så hadde vært håpefull om jeg var deg!!
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #6 Skrevet 24. november 2014 Jeg opplevde det samme! Ventet først 5 min, neg. Skulle kaste etter halvtime ca, pos. Ny pos test dagen etter Anonymous poster hash: 3d50b...806
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #7 Skrevet 24. november 2014 Åjåjåj!!! Nå ble det plutselig lenge å vente til onsdag! Ble veldig spent nå Krysser fingre og tær for positiv test på onsdag Anonymous poster hash: 34d29...0b8
Gjest Trulte med to små Skrevet 24. november 2014 #8 Skrevet 24. november 2014 Jeg har også opplevd det og har vært gravid begge gangene. altså fått svak positiv etter tidsfristen Men står det ikke på A1 testen at den skal leses av innen 30 min? Da hadde du muligens sett steken før Masse lykke til!
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #9 Skrevet 24. november 2014 Det står at resultatet vises etter 5min. Mulig det står noe om at forandringer etter 30 min ikke skal tolkes. Jeg har alltid fått positiv med en gang så derfor ventet jeg ikke. Men nå så jeg på testen et og et halvt døgn etter den var tatt.. Puh..blir en lang dag i morgen... Anonymous poster hash: 34d29...0b8
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 24. november 2014 #10 Skrevet 24. november 2014 Så du tisset på den, det kom ingenting innenfor kort tid og så la du den fra deg uten å se mer på den? Eller ventet du fem minutter før du så på den? Streken kan jo ha kommet kort tid etter du la den fra deg om du ikke så på den mer enn en gang Til meg har det skjedd at streken bruker tid på å komme, selv om den kom med en gang første gang jeg var gravid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå