Gå til innhold

hvilken mobil har du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du fornøyd?

 

Anonymous poster hash: 680f5...5b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Iphone 5. Ekstremt fornøyd! Har alltid hatt Samsung tidligere og bytta sist fra Samsung Galaxy S4 til Iphone 5 og skal ALDRI ha Android igjen.

Skrevet

Har den nyeste Samsung Galaxy telefonen,helt greit telefon det.



Anonymous poster hash: 8e2f5...f34
Skrevet

Samsung Galaxy s5 mini.

 

Jeg er fornøyd med telefonen, men det har vært noe tull med den. Må antageligvis sette den tilbake til fabrikkinnstillinger eller levere den inn.

 

Hadde Samsung Galaxy s3 mini før og lengter noen ganger tilbake når den nye tuller. Og den var faktisk mer passende i str..

Skrevet

Akkurat nå har jeg en eldgammel nokia 108,men får vel snart igjen iphone 4s fra reprasjon,veldig fornøyd med den mobilen

Skrevet

IPhone 6 og er veldig fornøyd. Det er min tredje iPhone, og jeg har aldri hatt noe behov for å prøve noe annet etter at jeg såvidt var innom android en liten tur.

Skrevet

iPhone 6. Veldig fornøyd :)

 

Anonymous poster hash: 3462e...5de

Skrevet

Samsung Galaxy s5 mini.

 

Jeg er fornøyd med telefonen, men det har vært noe tull med den. Må antageligvis sette den tilbake til fabrikkinnstillinger eller levere den inn.

 

Hadde Samsung Galaxy s3 mini før og lengter noen ganger tilbake når den nye tuller. Og den var faktisk mer passende i str..

Hvilke problemer har det vært?

 

Anonymous poster hash: db274...546

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

HTC One M8. Superfornøyd! Aldri epleprodukter i mine hender.

Skrevet

 

Samsung Galaxy s5 mini.

 

Jeg er fornøyd med telefonen, men det har vært noe tull med den. Må antageligvis sette den tilbake til fabrikkinnstillinger eller levere den inn.

 

Hadde Samsung Galaxy s3 mini før og lengter noen ganger tilbake når den nye tuller. Og den var faktisk mer passende i str..

Hvilke problemer har det vært?

 

Anonymous poster hash: db274...546

 

 

Den henger noen ganger. Det er sikkert softwaren (?).

Har hatt litt kanskje tilfeldige utfordringer også med akkurat denne. Denne ville ikke sende sms. Måtte sende 10-12 ganger for å få sendt. Den logger seg ofte av wifien hjemme. Jeg må trekke ut kontakten på modemet i veggen og slå på igjen.

Skrevet

HTC One M8. Superfornøyd! Aldri epleprodukter i mine hender.

Helt enig!! HTC one M8 er super!

 

Anonymous poster hash: 10772...8f5

Skrevet

Samsung S5, veldig fornøyd!

 

Anonymous poster hash: 050ff...b76

Skrevet

iPhone 4s. Kjøpte den da den var ny for over 4 år siden. Ikke knust skjerm eller skadet på noen slags måte. Batteriet er dårlig og kameraet er elendig. Ønsker meg ny, men den får holde til den tar kvelden :) Bruker mac, så det er hovedgrunnen til at jeg valgte iPhone. Ellers ville jeg nok valgt samsung.

Skrevet

Iphone 5c. Er fornøyd så lenge jeg har en Iphone som virker og ikke har knust skjerm.

Skrevet

 

HTC One M8. Superfornøyd! Aldri epleprodukter i mine hender.

Helt enig!! HTC one M8 er super!

 

Anonymous poster hash: 10772...8f5

Har samme, superfornøyd!

 

Anonymous poster hash: 0236d...77e

Skrevet

Lg g2, er kjempe fornøyd med den :)

 

 

Anonymous poster hash: 985b3...031

Skrevet

Samsung 5, og er kjempefornøyd. Har hatt iphone og det skal jeg aldri ha igjen.

 

Anonymous poster hash: 390a3...f29

Skrevet

Iphone❤️ Venter nå på en note4,så gleder meg til litt forandring i noen år😊

 

Anonymous poster hash: 8165f...e52

Skrevet

Ingen med sony?

 

Anonymous poster hash: 680f5...5b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...