Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #1 Skrevet 24. november 2014 Er du fornøyd? Anonymous poster hash: 680f5...5b1
Elza Skrevet 24. november 2014 #3 Skrevet 24. november 2014 Iphone 5. Ekstremt fornøyd! Har alltid hatt Samsung tidligere og bytta sist fra Samsung Galaxy S4 til Iphone 5 og skal ALDRI ha Android igjen.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #4 Skrevet 24. november 2014 Har den nyeste Samsung Galaxy telefonen,helt greit telefon det. Anonymous poster hash: 8e2f5...f34
Gjest Skrevet 24. november 2014 #5 Skrevet 24. november 2014 Note 3 og venter på Note4 Kjempefornøyd.
moota m storebror&lillebror Skrevet 24. november 2014 #6 Skrevet 24. november 2014 Samsung Galaxy s5 mini. Jeg er fornøyd med telefonen, men det har vært noe tull med den. Må antageligvis sette den tilbake til fabrikkinnstillinger eller levere den inn. Hadde Samsung Galaxy s3 mini før og lengter noen ganger tilbake når den nye tuller. Og den var faktisk mer passende i str..
Elskerhøsten2014 Skrevet 24. november 2014 #7 Skrevet 24. november 2014 Akkurat nå har jeg en eldgammel nokia 108,men får vel snart igjen iphone 4s fra reprasjon,veldig fornøyd med den mobilen
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 24. november 2014 #8 Skrevet 24. november 2014 IPhone 6 og er veldig fornøyd. Det er min tredje iPhone, og jeg har aldri hatt noe behov for å prøve noe annet etter at jeg såvidt var innom android en liten tur.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #9 Skrevet 24. november 2014 iPhone 6. Veldig fornøyd Anonymous poster hash: 3462e...5de
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #10 Skrevet 24. november 2014 Samsung Galaxy s5 mini. Jeg er fornøyd med telefonen, men det har vært noe tull med den. Må antageligvis sette den tilbake til fabrikkinnstillinger eller levere den inn. Hadde Samsung Galaxy s3 mini før og lengter noen ganger tilbake når den nye tuller. Og den var faktisk mer passende i str.. Hvilke problemer har det vært? Anonymous poster hash: db274...546
Gjest Hercule Poirot Skrevet 24. november 2014 #14 Skrevet 24. november 2014 HTC One M8. Superfornøyd! Aldri epleprodukter i mine hender.
moota m storebror&lillebror Skrevet 24. november 2014 #15 Skrevet 24. november 2014 Samsung Galaxy s5 mini. Jeg er fornøyd med telefonen, men det har vært noe tull med den. Må antageligvis sette den tilbake til fabrikkinnstillinger eller levere den inn. Hadde Samsung Galaxy s3 mini før og lengter noen ganger tilbake når den nye tuller. Og den var faktisk mer passende i str.. Hvilke problemer har det vært? Anonymous poster hash: db274...546 Den henger noen ganger. Det er sikkert softwaren (?). Har hatt litt kanskje tilfeldige utfordringer også med akkurat denne. Denne ville ikke sende sms. Måtte sende 10-12 ganger for å få sendt. Den logger seg ofte av wifien hjemme. Jeg må trekke ut kontakten på modemet i veggen og slå på igjen.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #16 Skrevet 24. november 2014 HTC One M8. Superfornøyd! Aldri epleprodukter i mine hender. Helt enig!! HTC one M8 er super! Anonymous poster hash: 10772...8f5
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #17 Skrevet 24. november 2014 Samsung S5, veldig fornøyd! Anonymous poster hash: 050ff...b76
anonymsuperbruker Skrevet 24. november 2014 #19 Skrevet 24. november 2014 iPhone 4s. Kjøpte den da den var ny for over 4 år siden. Ikke knust skjerm eller skadet på noen slags måte. Batteriet er dårlig og kameraet er elendig. Ønsker meg ny, men den får holde til den tar kvelden Bruker mac, så det er hovedgrunnen til at jeg valgte iPhone. Ellers ville jeg nok valgt samsung.
Elsker livet Skrevet 24. november 2014 #20 Skrevet 24. november 2014 Iphone 5c. Er fornøyd så lenge jeg har en Iphone som virker og ikke har knust skjerm.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #21 Skrevet 24. november 2014 HTC One M8. Superfornøyd! Aldri epleprodukter i mine hender.Helt enig!! HTC one M8 er super! Anonymous poster hash: 10772...8f5 Har samme, superfornøyd! Anonymous poster hash: 0236d...77e
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #22 Skrevet 24. november 2014 Lg g2, er kjempe fornøyd med den Anonymous poster hash: 985b3...031
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #23 Skrevet 24. november 2014 Samsung 5, og er kjempefornøyd. Har hatt iphone og det skal jeg aldri ha igjen. Anonymous poster hash: 390a3...f29
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #24 Skrevet 24. november 2014 Iphone❤️ Venter nå på en note4,så gleder meg til litt forandring i noen år😊 Anonymous poster hash: 8165f...e52
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #25 Skrevet 24. november 2014 Ingen med sony? Anonymous poster hash: 680f5...5b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå