Gå til innhold

Så glad for at vi ikke har problemer med spill!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her i huset har vi en data, den har vi noen spill til, far har IPad, og ellers far vi en Tv. ungene spiller nesten ikke, og det er heller ikke mas om det. Nå er de små ennå, eldre er bare 8, men det er så godt å slippe å ta den kampen!!

Anonymous poster hash: cb427...a5e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er glad vi ikke har et problem med fjerting.

Morsom lek :D

Anonymous poster hash: 56341...580

Skrevet

Jeg er så glad for at ikke jeg må lage egne tråder bare for å fortelle folk hvor perfekt vi har det.

Anonymous poster hash: 3f333...ef3

Skrevet

Jeg er så glad for at jeg er glad!!

Anonymous poster hash: eefc6...f1b
Skrevet

Jeg er så glad for at ikke jeg må lage egne tråder bare for å fortelle folk hvor perfekt vi har det.

Anonymous poster hash: 3f333...ef3

Det var overhodet ikke min intensjon ned innlegget. Det var bare en lettelse å se at det er en kamp vi slipper å ta i hverdagen. Men ser jo at det kan leses sånn.

Vi har det på ingen måte perfekt. Jeg kjenner meg igjen i veldig mange andre problemstillinger her inne, men akkurat spilling har vi ikke kommet til ennå...

Skrevet

Jeg er så glad for at jeg er blind for egne feil og dermed alltid kan føle meg bedre enn alle andre.

Anonymous poster hash: 79606...9e5

Skrevet

Vet du, jeg er også veldig glad for at jeg ikke har det problemet med mine barn. Enda den eldste har tv på rommet. Men så vet jeg med 100% sikkerhet at jeg og vi som familie har problemer og utfordringer som andre priser seg sjeleglade over at de ikke har.

Skrevet

Vi har heller ikke problemer med spilling enda det er fri tilgang til Xbox, nettbrett, mobil og ds.

Skrevet

Vel, du skal ikke føle deg så sikker at det forblir slik! For her i huset begynte ikke problemene med spill før 13-14.

Vi har gitt en sunn oppvekst med masse naturopplevelser i hverdagen, alltid sagt - ut å lek!, selv om gata var tom.

Anonymous poster hash: 250f6...cc7

Skrevet

Vel, du skal ikke føle deg så sikker at det forblir slik! For her i huset begynte ikke problemene med spill før 13-14.

Vi har gitt en sunn oppvekst med masse naturopplevelser i hverdagen, alltid sagt - ut å lek!, selv om gata var tom.

Anonymous poster hash: 250f6...cc7

Jeg er forberedt på at det han endre seg, ja.. Så vi får være glade så lenge det fungerer som det gjør, og om noen år skriver jeg kanskje er frustrasjonainnlegg om for mye spilletid jeg også..

Skrevet

Her i huset har vi en data, den har vi noen spill til, far har IPad, og ellers far vi en Tv. ungene spiller nesten ikke, og det er heller ikke mas om det. Nå er de små ennå, eldre er bare 8, men det er så godt å slippe å ta den kampen!!

Tror nok ikke mange har problemer med spilling når barna er så små ;) Men så bra for deg da!

Anonymous poster hash: d0967...de7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...