Gå til innhold

Billigst mandelmel??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kjøper jeg dette billigst? Iherb? Eller annen nettside?

Link gjerne til den typen du bruker:)

Skal brukes til baking, om det har noe å si for hvilken type det er.

Har tidligere brukt den de har på butikken, men den koster ca 90kr for 400g. Så noe billigere hadde vært fint😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lag selv! Kvern mandler i kaffekvern eller foodprocessor. Kan hende blenderen din fungerer også (spørs på typen). Eller go old school og bruk mandelkvern.

Skrevet

Lag selv! Kvern mandler i kaffekvern eller foodprocessor. Kan hende blenderen din fungerer også (spørs på typen). Eller go old school og bruk mandelkvern.

Det er jo ikke helt det samme. Mandelmel er fettredusert og fungerer mer som erstatning for mel. Malte mandler er bare malte mandler.

Anonymous poster hash: 6e005...dc4

Skrevet (endret)

iherb har det billigste jeg har funnet i alle fall.

Å male selv er for det første vanskelig å få fint nok, med mindre du bruker mandelkvern, og så klumper det pga fuktighet og fettinnhold, samt at det blir fort harskt.

Endret av ms.Pond
Skrevet

Å male selv er for det første vanskelig å få fint nok, med mindre du bruker mandelkvern, og så klumper det pga fuktighet og fettinnhold, samt at det blir fort harskt.

Link?😃

Anonymous poster hash: e04bd...46c

Skrevet

Link?

Anonymous poster hash: e04bd...46c

Lenge siden jeg brukte mandelmel nå, men jeg mener det var den her: http://www.iherb.com/Now-Foods-Real-Food-Raw-Almond-Flour-22-oz-624-g/58799#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-US&w=almond%20flour&rc=203&sr=null&ic=2 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...