Tessa3 Skrevet 24. november 2014 #1 Skrevet 24. november 2014 Hvor kjøper jeg dette billigst? Iherb? Eller annen nettside? Link gjerne til den typen du bruker:) Skal brukes til baking, om det har noe å si for hvilken type det er. Har tidligere brukt den de har på butikken, men den koster ca 90kr for 400g. Så noe billigere hadde vært fint😊
yogajente Skrevet 24. november 2014 #2 Skrevet 24. november 2014 Lag selv! Kvern mandler i kaffekvern eller foodprocessor. Kan hende blenderen din fungerer også (spørs på typen). Eller go old school og bruk mandelkvern.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #3 Skrevet 24. november 2014 Lag selv! Kvern mandler i kaffekvern eller foodprocessor. Kan hende blenderen din fungerer også (spørs på typen). Eller go old school og bruk mandelkvern. Det er jo ikke helt det samme. Mandelmel er fettredusert og fungerer mer som erstatning for mel. Malte mandler er bare malte mandler. Anonymous poster hash: 6e005...dc4
ms.Pond Skrevet 24. november 2014 #4 Skrevet 24. november 2014 (endret) iherb har det billigste jeg har funnet i alle fall. Å male selv er for det første vanskelig å få fint nok, med mindre du bruker mandelkvern, og så klumper det pga fuktighet og fettinnhold, samt at det blir fort harskt. Endret 24. november 2014 av ms.Pond
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #5 Skrevet 24. november 2014 iherb har det billigste jeg har funnet i alle fall. Å male selv er for det første vanskelig å få fint nok, med mindre du bruker mandelkvern, og så klumper det pga fuktighet og fettinnhold, samt at det blir fort harskt. Link?😃 Anonymous poster hash: e04bd...46c
ms.Pond Skrevet 24. november 2014 #6 Skrevet 24. november 2014 iherb har det billigste jeg har funnet i alle fall. Å male selv er for det første vanskelig å få fint nok, med mindre du bruker mandelkvern, og så klumper det pga fuktighet og fettinnhold, samt at det blir fort harskt. Link? Anonymous poster hash: e04bd...46c Lenge siden jeg brukte mandelmel nå, men jeg mener det var den her: http://www.iherb.com/Now-Foods-Real-Food-Raw-Almond-Flour-22-oz-624-g/58799#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-US&w=almond%20flour&rc=203&sr=null&ic=2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå