Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #1 Skrevet 24. november 2014 Noen som har tatt silikon i brystene å vil fortelle litt om hva som ble gjort sagt på konsultasjonstimen? Hvor forberedt var du før timen? Tenker på antall gram, størrelse og fasong? Blir alt dette avklart på timen? Fikk du satt dato for opprasjonen mens du var der? Mange spørsmål.. Svar den som orker Anonymous poster hash: be5a5...291
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #2 Skrevet 24. november 2014 Ca størrelse ble avtalt, begge ganger. Reoppererte meg etter kapseldannelse etter amming. Første gang la jeg inn 255, andre gang 300. Siste gang sto jeg mellom 275 eller 300, og tenkte litt etter konsultasjonen og ringte kirurgen når jeg hadde bestemt meg. Er fortsatt ikke stort, så angrer ikke på størrelsen. Fikk time til operasjon på konsultasjonstimen. Min anbefaling er at du legger inn dråpeformet protese, under muskelen. Anonymous poster hash: 20a65...ce4
Kanutten83 Skrevet 24. november 2014 #3 Skrevet 24. november 2014 (endret) På min konsultasjon snakket vi om mine ønsker, hva jeg ville oppnå. Han viste meg hva som evt kunne begrense mine ønsker, at min anatomi ville spille inn på hva som var mulig. Fikk se forskjellige profiler (høy og medium), og forskjellige str. Fikk på en prøvebh hvor han la inn de innleggene han mente ville passe. Så tok han 3D bilder av overkroppen min og fikk se forstørrelsen på dataen. Så kjente han litt på brystene for å forsikre seg om at alt var normalt. Så fikk jeg stille de spm jeg hadde, han fortalte litt om selve operasjonen og tiden etterpå. Så kunne jeg gå hjem og tenke på det, eller sette opp time med engang, var helt opptil meg. Jeg satte opp time, bare litt over 2 uker til jeg skal i ilden nå Skal legge inn 250 gr i hvert bryst, rund medium profil under muskelen, på Fornebuklinikken hos Dr. Barstad. Endret 24. november 2014 av Kanutten83❤♂07+ ♂10+♀13❤
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #4 Skrevet 24. november 2014 Har nettopp vært på konsultasjon. Du snakker lenge med kirurgen, der jeg var tar man bilder og bruker slik 3D maskin for å få en anelse. Kirurgen måler masse og vurderer brystvevet. Jeg endte opp med en anbefaling på rundt 270g dråpeformet over muskel grunnet hvordan jeg så ut. Dette er veldig individuelt, og ikke hør på alle andre. Du og kirurgen din bør finne det som passer deg. Jeg har satt opp dato Anonymous poster hash: 832e4...659
*piami* Skrevet 24. november 2014 #5 Skrevet 24. november 2014 Tusen takk for så mange utfyllende svar. Hvor lenge regner dere med å være borte fra jobb? Jeg tenker 2-3 uker? Er det for lenge/lite? Regner med jeg må ha under muskelen.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #6 Skrevet 24. november 2014 Tusen takk for så mange utfyllende svar. Hvor lenge regner dere med å være borte fra jobb? Jeg tenker 2-3 uker? Er det for lenge/lite? Regner med jeg må ha under muskelen. En uke borte fra jobb. Men jeg har kontorjobb da, og ingen tunge løft. Anonymous poster hash: 832e4...659
Kanutten83 Skrevet 24. november 2014 #7 Skrevet 24. november 2014 Tusen takk for så mange utfyllende svar. Hvor lenge regner dere med å være borte fra jobb? Jeg tenker 2-3 uker? Er det for lenge/lite? Regner med jeg må ha under muskelen. Jeg har kontorjobb så ikke spesielt mye fysisk, og fikk beskjed om at i utgangspunktet kunne jeg være tilbake på jobb etter 3-4 dager om jeg tok det rolig og tok hensyn til det som måtte gjøre vondt. Jeg skal opereres på en torsdag og skal tilbake på tirsdag, med forbehold Legen sa at smertene ville være være som skikkelig melkespreng, og det har jeg overlevd i en ukes tid 3 ganger uten smertestillende Mannen tar alt av husarbeid og med ungene, så da burde det gå bra på jobb Men vi er alle forskjellige og med ulik smerteterskel, så du får nesten bare ta det som det kommer. Man får jo ikke sykemelding, så man må enten ta ut ferie eller ulønnet fri...
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #8 Skrevet 24. november 2014 Jeg var hjemme 1 uke, men kunne egentlig vært på jobb etter tre dager. Jeg tok under muskelen, og det er langt i fra så vondt som jeg hadde hørt fra før Husk bare å være forsiktig med tunge løft osv. Anonymous poster hash: a714c...90a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå