Gå til innhold

Jul/ advent pynting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere begynt å ta fram jule-/advents ting?

Evt hva har dere tatt frem?

Er det "lovlig" med små lys utvendig nå?

Eller er det fortsatt for tidlig?

Anonymous poster hash: 822c3...232

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du lyst, har du lov :). Syns det må være helt valgfritt hvordan og når man pynter sitt eget hjem. Syns det er superkoselig å besøke folk som har pyntet til jul selv pønken venter til langt uti desember.

Skrevet

Vi pleier å pynte litt til 1.advent. Da kommer jeg i julestemning ;-)

Skrevet

Ingen julepynt før midten av desember, har kjøpt adventservietter og setter fram adventsstaken til helga

Anonymous poster hash: 9a175...bf7

Skrevet

Blir ikke pyntet noe før neste helg (og da adventspynt.) Det er tidsnok etter min miening.

Her i huset er det ingen julepynt før siste helgen før jul

Anonymous poster hash: 4bf06...cd1
Skrevet

Ingen pynt blir tatt ned fra loftet før søndag. Første søndag i advent eller 1desember. Den dagen som kommer tidligst hver år, aldri før.

Anonymous poster hash: c0844...122

Skrevet

Julepynten ble hentet ned fra loftet i går, men vi pynter ikke før første advent.

Ungene har hengt opp kalenderne sine på rommet da, og venter på at nissen skal komme og henge 24 pakker på den, men resten av pynten tar vi frem til søndag når det er 1.advent.

Anonymous poster hash: c38e5...e27
Skrevet

1 desember er pyntedagen hos oss! :)

Gleder meg!!

Skrevet

Vi kommer til å ta frem lilla duker og lys, henge opp stjernene i vinduen, sette frem adventstake og sette løkblomstene frem til driving neste helg. Lille julaften bytter vi til røde og hvite lys og juleduker, resten av juleblomstene settes utover og julepynten settes frem. Mulig jeg pynter bestestua litt tidligere, men den holdes kald til lille julaften uansett.

Anonymous poster hash: 4adaa...21c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...