Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #1 Skrevet 24. november 2014 Aner ikke. Gav sengetøy i fjor etter hennes ønske. Anonymous poster hash: f7f94...f2d
☆☆☆ Skrevet 24. november 2014 #2 Skrevet 24. november 2014 Mormor får gåvekort hjå frisøren. Ho har ikkje plass til meir ting. Resten er ikkje bestemt enda.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #3 Skrevet 24. november 2014 Svigermor får gave fra oss begge, ikke fra meg spesifikt Innen kort tid blir hun bestemor for første gang (jeg har termin om en uke), så hun kommer blant annet til å få gipsavstøpning av babyens hender eller føtter (må se hvordan vi gjør det). Det samme får min mor. Også lager vi en fotobok til dem. I tillegg får de noen fine ting, julepynt fra glassmagasinet. Rekker vi det blir det nok også et bilde av barnebarnet Anonymous poster hash: d01cc...667
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #4 Skrevet 24. november 2014 Svigermor får hudpleieprodukter. Har bestemødre i live, verken jeg eller mannen. Anonymous poster hash: e4c33...b5f
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 24. november 2014 #5 Skrevet 24. november 2014 Svigermor får en vitsebok, god te, og marsipan av meg. Av ungene får hun og svigerfar en personlig kalender. Når bestemoren min var i live gå jeg henne en kurv med : godt syltetøy, te , ullsokker, sjokolade, julestjerne, kjeks og noen gode oster.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #6 Skrevet 24. november 2014 Bestemor får ikke bakt selv lenger, men elsker hjemmebakte julekaker så hun får en boks med ting jeg har bakt (hun er spesielt begeistret for "løvtynne" sirupssnipper) og en bok. Hun trilogien om Sara (Torill Brekke) til bursdagen sin av meg og likte den så godt at nå ønsker hun seg flere bøker av samme forfatter. Svigermor ønsker seg fotobok av ungene, hun elsker å sitte å bla i disse bøkene som jeg lager, viser frem til naboer, venninner, familie og vaskehjelper I tillegg får hun noe mat, hun elsker slike gaveesker fra sildekongen, spekemat o.l. Jeg pleier å bake til henne også, hun er kjempeglad i f.eks melkekake med rosiner i så jeg pleier bake og legge i fryseren hennes. Anonymous poster hash: 8ab23...951
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå