MammantilNurket Skrevet 24. november 2014 #1 Skrevet 24. november 2014 (endret) OK ... eller? Skal ha sort kjole. Elsker mine semskede nude pumps ... har flere alternativer bl.a.røde satengsko og sorte "glitresko"+de på profilbildet mitt ... har også et par fine lilla som er gode å gå i ... Planen er å DANSE masse - MÅ ha gode sko. Også er det spørsmålet om strømpebukser, da ... Hjelp?? Endret 24. november 2014 av MammantilNurket
Miamimom Skrevet 24. november 2014 #2 Skrevet 24. november 2014 Liker best glitresko på julebord! Hadde valgt de som er best å gå i av de ☺ Strømper er jeg ikke god på..hehe.
Mummy79 Skrevet 24. november 2014 #3 Skrevet 24. november 2014 Resten av tilbehøret er viktig, hvis kjolen og smykker er pyntet kan nude pumps gå bra, men skoene kan løfte antrekket hvis resten er enkelt. Sort kjole, tilbehør i gull og nude pumps er fin kombinasjon
☆☆☆ Skrevet 24. november 2014 #4 Skrevet 24. november 2014 Svart kjole, svarte strømper og raude satengsko
MammantilNurket Skrevet 24. november 2014 Forfatter #5 Skrevet 24. november 2014 Resten av tilbehøret er viktig, hvis kjolen og smykker er pyntet kan nude pumps gå bra, men skoene kan løfte antrekket hvis resten er enkelt. Sort kjole, tilbehør i gull og nude pumps er fin kombinasjon Lurte litt på den varianten, altså
Økonomor Skrevet 24. november 2014 #6 Skrevet 24. november 2014 Du skal kanskje ha sorte strømper? Israel glitresko eller de røde. Ikke nude. Etter noen glass klarer man å danse uansett skotøy;)
Økonomor Skrevet 24. november 2014 #7 Skrevet 24. november 2014 Der så jeg at strømper ikke var avklart:) Isåfall foreslår jeg sorte.
MammantilNurket Skrevet 24. november 2014 Forfatter #8 Skrevet 24. november 2014 Du skal kanskje ha sorte strømper? Israel glitresko eller de røde. Ikke nude. Etter noen glass klarer man å danse uansett skotøy;) Godt poeng
Økonomor Skrevet 24. november 2014 #9 Skrevet 24. november 2014 Du skal kanskje ha sorte strømper? Israel glitresko eller de røde. Ikke nude. Etter noen glass klarer man å danse uansett skotøy;)Godt poeng Israel.. eller isåfall som jeg egentlig mente:)
MammantilNurket Skrevet 24. november 2014 Forfatter #10 Skrevet 24. november 2014 (endret) Du skal kanskje ha sorte strømper? Israel glitresko eller de røde. Ikke nude. Etter noen glass klarer man å danse uansett skotøy;)Godt poeng Israel.. eller isåfall som jeg egentlig mente:)Regnet med at det var autokorrektur på gang Jeg er ikke så glad i sorte strømper ... Vurderer "nude"-strømper. Endret 24. november 2014 av MammantilNurket
☆☆☆ Skrevet 24. november 2014 #11 Skrevet 24. november 2014 Nude strømper og raude sko går kjempefint Raude sko er i det heile tatt fantastisk
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #12 Skrevet 24. november 2014 Svart kjole, svart tynn str.bukse og noen spreke sko; røde, lilla eller glitter. Ta de du liker best Synes ikke nude sko er fint til svart kjole (unntak kanskje om sommeren med nakne, brune ben ) Have fun!! Anonymous poster hash: 76483...62e
MammantilNurket Skrevet 24. november 2014 Forfatter #13 Skrevet 24. november 2014 Nude strømper og raude sko går kjempefint Raude sko er i det heile tatt fantastisk De skoene ER virkelig fantastiske ... Kan kjøre røde negler og røde lepper - har også en FANTASTISK liten clutch som trenger en luftetur
MammantilNurket Skrevet 24. november 2014 Forfatter #14 Skrevet 24. november 2014 Svart kjole, svart tynn str.bukse og noen spreke sko; røde, lilla eller glitter. Ta de du liker best Synes ikke nude sko er fint til svart kjole (unntak kanskje om sommeren med nakne, brune ben ) Have fun!! Anonymous poster hash: 76483...62e Ved nærmere ettertanke bør de skoene spares til sommerfesten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå