Gå til innhold

Flytteråd ønskes!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi flytter over helgen, bare fem minutter ned i gata. Samboer har ordnet bærehjelp til tunge skap, vaskemaskin osv.

MEN, resten er min jobb! Jeg har bil, og skal flytte alt utenom møbler i løpet av denne uken, starter i morgen formiddag. Så, hva begynner jeg med?

Flytter fra 50m2 til 90m2.

På forhånd takk! :)

Anonymous poster hash: 638d5...261

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Start med der dere ikke bruker så ofte (sommerklær, bøker, pynteting osv). Og avslutt med hyppig brukte kjøkkenting, toalettsaker, populære leker, og klær i bruk. Husk å bruk pappkasser og merk alt TYDELIG med tusj, på alle sider av eskene. Klær går fint i ikeaposer (oppbevaringspoer) og sengetøy i svartsekker som kan knytes.

Skrevet

Tusen takk for gode tips!:)

Hi

Skrevet

KAST når du pakker ned:) Beste med å flytte er at man får rensket skikkelig opp. 

Anonymous poster hash: fd6f2...f9d
Skrevet

Begynn med det som står fremme. Det blir lett ødlagt i flyttekaoset. Deretter det som er inni skap, skuffer (skuffene flyttes enklest som de er) og andre møbler dere skal ha med dere. Det som ligger i boder og fastmonterte skap tar du til slutt slik at det kan komme rett på plass. Det enkleste er å få flyttet møblene først og alt mulig annet etterpå.

Anonymous poster hash: 3a40b...e57
Skrevet

Resten er din jobb? Merkelig. Samarbeider dere ikke? Tar som oftest mye kortere tid å flytte de store tingene. Det er småtingene som tar tid. Pakk ned ting som du ikke skal bruke på en stund, og kjør dit med det først. 

Ellers pakk og merk som hun over skrev. 

Viktig å merke bra ja.. 

Lykke til! :)

Anonymous poster hash: 0b93e...39b
Skrevet

Tusen takk, dere!

Vi samarbeider, men har en baby, pluss at sambo jobber, så da må jeg ta det andre mens han passer babyen. Sambo er ikke særlig organisatorisk av seg:/.

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...