Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #1 Skrevet 24. november 2014 Femåringen, samboeren, babyen på 8 mnd, kun meg igjen. Kvalm og diare, men klarte meg en hel natt uten og kaste opp til tross for kvalme. Noen her som har greid og "styre" unna oppkast? Hater og spy, har så store mandler også!! Anonymous poster hash: 4c32e...e1e
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #2 Skrevet 24. november 2014 Jeg hadde valgt å spy, går mye fortere over etter mine erfaringer:) Anonymous poster hash: 31878...3af
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #3 Skrevet 24. november 2014 Jeg og sønnen min får ikke omgangssyke. Mannen kan spy som en gris mens vi sitter rett ved han i sofaen. Det kan gå omgangssyke i klassen.... men vi får det ikke. Sønnen min er 7 år og har ALDRI kastet opp en eneste gang i sitt liv. Anonymous poster hash: 4fc8a...152
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #4 Skrevet 24. november 2014 Jeg hadde aldri spydd før mitt første svangerskap... Nå har jeg for lengst mista telling.. Anonymous poster hash: 68e27...6bd
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #5 Skrevet 24. november 2014 Sønnen min har nettopp hatt spysyke. Jeg spritet hendene flere ganger daglig og slapp unna 😊👍 Anonymous poster hash: db4b7...2ce
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #6 Skrevet 24. november 2014 Ungen og mannen var syke tidligere i høst, men jeg fikk det ikke. Det kan virke som om jeg har fått det nå, men verken barn eller mann er syk, og ingen jeg kjenner er syke. Jeg har klart å styre unna oppkast, men jeg vet ikke helt hvordan. Jeg klarer ikke spise, og får i meg veldig lite drikke, kanskje derfor? Kommer ikke galle heller. Brekker meg endel, men så lenge jeg puster og slapper av i hele kroppen, klarer jeg å holde det nede. Men, av og til er det faktisk en lettelse å få det opp, for da forsvinner kvalmen en stakket stund! Anonymous poster hash: 7564b...03b
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #7 Skrevet 24. november 2014 Hmm, jeg leste et sted at nå noen har omgangsyken i fmilien så er det umulig å ungå smitte. Eneste som avgjør om en blir syk eller ikke er om en allerede er imun eller ikke ved feks. ha gjennomgått lignende sykdom før en gang. Anonymous poster hash: e8f96...c84
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #8 Skrevet 24. november 2014 Er jo smittet da, bare at jeg har diare. De andre har kun hatt oppkast.. Nå er jeg sykelig kvalm da, men flaks jeg holdt meg frisk i natt sånn delvis da, noen måtte jo ta våkenatta med ungene! Anonymous poster hash: 4c32e...e1e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå