Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 24. november 2014 #1 Skrevet 24. november 2014 Flinke meg har nådd 58 kilo på vekta, hipp hurra og alt det der... Men, å kle en kropp som faktisk ser normal ut (med god bh og fonuftig undertøyvalg) er vanskelig når man har levd i samme tonnasje som en elefantbaby de siste årene. Dristig nok har jeg valgt en sort tubekjole med rynker i siden (slankende og formende har jeg hørt) og høye heler som gir baken et løft. Men hva skal jeg ha under?!? Brune strømper er visst ikke ok, det har jeg skjønt,og uten noe er det bare å glemme, jeg føler meg avkledd nok med så Dristig kjole! Hvilken farge bør jeg ha? Og hva slags truse? Eller skal jeg velge strømpebukser og gå uten truser for å ikke få valker i den løse huden som ikke vil stramme seg opp på 3 uker? Jeg som trodde klær skulle være lett når man gikk ned i vekt... Har brukt flere timer på undertøysbutikk for å finne bh til de slappe puppene mine, og mange runder før jeg turte å velge kjolen, så nå trenger jeg hjelp på siste finish!
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #2 Skrevet 24. november 2014 Kjøp svarte invisible hold str.bukser fra Cubus. De er gode og sitter godt! Og svart, tynn str.bukse vil være penest! Spiller liten rolle om du har truse, hadde droppet d... Gratulerer med ny kropp forresten Anonymous poster hash: 9f67d...05d
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 24. november 2014 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2014 Notert! Skal sjekke ut de strømpebuksene, men kvier meg litt for hold in, har brukt slike før, og da ble baken flat som en pannekake:-P Derfor jeg tenkte strømper, la baken være fri! Men kanskje det finnes strømpebukser som former litt på den også?
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #4 Skrevet 24. november 2014 Om kjolen er ensfarget uten mønster synes jeg det er stilig med mønster på strømpebuksen jeg da. Det har de overalt, Lindex, HM osv. Tynne sorte strømpebukser med mønster i er kult. Selv slanke damer bruker hold in, har du ikke sett da Dorthe Skappel kledde seg til Gullruten Jeg bruker enten hold in truse med vanlig strømpebukse over eller hold in strømpebukse. Anonymous poster hash: d38d9...30e
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #5 Skrevet 24. november 2014 Pierre Robert sine strømpebukser med hold-in er supergode. Anonymous poster hash: a39db...1f0
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #6 Skrevet 24. november 2014 Hva vil du vise med antrekket? Er du ute etter et "se hvor flott jeg har blitt antrekk!", et "jeg vil ha meg et ligg-antrekk", et " jeg er en dyktig medarbeider som er klar for å bli partner-anterekk" eller noe helt annet? Anonymous poster hash: 91312...b38
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #7 Skrevet 24. november 2014 Her er filmen med Dorthe Skappel, er en del løs hud på henne også.. Hun har hold in truse under strømpisen, og ja, du får både truser og strømpebukser som løfter rumpa. Anonymous poster hash: d38d9...30e
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 24. november 2014 Forfatter #8 Skrevet 24. november 2014 Hva vil du vise med antrekket? Er du ute etter et "se hvor flott jeg har blitt antrekk!", et "jeg vil ha meg et ligg-antrekk", et " jeg er en dyktig medarbeider som er klar for å bli partner-anterekk" eller noe helt annet? Anonymous poster hash: 91312...b38 Haha, ingen av delene! Det er et vennejulebord! Men jeg er ganske dydig av meg, så jeg vil helst dekke benene litt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå