Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #1 Skrevet 24. november 2014 Skjønner ikke helt greaia med det...? Anonymous poster hash: 21846...3b0
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #2 Skrevet 24. november 2014 Fordi de ALDRI er samme farge som resten av huden. Da blir det bare stygt og feil.. Anonymous poster hash: 4006c...35c
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #3 Skrevet 24. november 2014 Fordi noen "moteeksperter" har bestemt at slik er det i år. Neste år kan hudfarget være det eneste rette. I år, eller mulig det var i fjor var jo hudfargede sko moderne. Mine ben har uansett aldri samme farge som mine armer eller mitt fjes. I år, eller mulig det var i fjor var jo hudfargede sko moderne. De har også sjelden samme farge som mine føtter. Anonymous poster hash: 010d8...947
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #4 Skrevet 24. november 2014 Har jeg aldri opplevd å ha jevn brunfarge over hele kroppen så dette er et tåpelig argument for å ikke bruke hudfarget. Hudfarget selger like bra som fargete strømpebukser i dagens butikker så det kan ikke være så upopulært Anonymous poster hash: 70710...e88
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #5 Skrevet 24. november 2014 Det er fordi noen har fått det for seg at det er harry og stygt. Likevel bruker "alle" det Cluet er å finne en nylon i nude, en som er noenlunde lik som din egen hudfarge. Klarer du det er det ingen som ser at du har strømpebukse på deg. Nylon er sexy, bare spør mannfolkene. Anonymous poster hash: 7a00a...939
moota m storebror&lillebror Skrevet 24. november 2014 #6 Skrevet 24. november 2014 Det er vel litt samme greia som med tights. Noen hater det og noen elsker det.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #7 Skrevet 24. november 2014 Har jeg aldri opplevd å ha jevn brunfarge over hele kroppen så dette er et tåpelig argument for å ikke bruke hudfarget. Hudfarget selger like bra som fargete strømpebukser i dagens butikker så det kan ikke være så upopulært Anonymous poster hash: 70710...e88 Jeg tenkte mer på disse som skal være "tan", men faktisk er oransje (og antok selvfølgelig at alle så bildet jeg har i hodet ). Disse er jo bare helt utrolig grusomme! Anonymous poster hash: 4006c...35c
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #8 Skrevet 24. november 2014 Jeg kjøper mine hudfargede strømper i litt dyrere butikker. Der har de mange forskjellige farger å velge mellom og det synes faktisk ikke at jeg har strømpebukse med mindre om den rakner. For min del ser det mye mer delikat ut med ben som har en jevn farge fremfor ben som har blåmerker, synlige blodårer og andre "skjønnhetsfeil". De som har perfekte ben, selfølgelig går de uten strømpebukse. Men normalen er nok litt "styggere" ben. Svarte strømpebukser ser helt latterlig ut til mange ulike farger og mønstre på kjoler. Og hvite strømper forbinder jeg med en brud eller et barn. Og nakne ben ser som sagt i ikke bra ut på flertallet av kvinner, men mindre om man legger inn mye tid og innsats i peeling, smøring, barbering, solarium og bronzekrem. (Men jeg har andre ting å bruke tiden min på ) Moteekspertene må gjerne mene både det ene og det andre, og jeg vil tro at flertallet av disse legger mye innsats i pene ben og generelt et pent ytre. Men Kari Nordmann har også andre ting å bryne seg på enn perfekte ben og utseende. Anonymous poster hash: 97f28...07d
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #9 Skrevet 24. november 2014 Det er vel bare de blanke, skinnende tan-fargede strømpebuksene som er ut? Champanjefargede, nude o.l. som er matte er helt greit. Anonymous poster hash: 53137...476
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #10 Skrevet 24. november 2014 Jeg velger utifra hva som ser penest ut på meg, ikke hva moten sier. Mine bein er direkte stygge. Ujevne i farge, blåmerker, synlige blodårer, strekkmerker fra lårene og helt ned til leggene... Med noen gode strømpebukser, skjuler jeg dette. Det blir penere uansett hvilke strømpebukser jeg velger, så lenge beina ikke er bare... Men, så velger jeg jo den som ser mest naturlig ut på meg da, den som matcher hudfargen min best på armer og bryst. Dvs at jeg ikke velger de som skinner mest, de som er nærmest oransje, eller de som rett og slett er for mørke.Hender jeg går i sort også, men noen ganger blir det for mye sort, eller sort passer dårlig med plagget. Anonymous poster hash: 9feb9...bd4
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #11 Skrevet 24. november 2014 Det er ikke feil. Bare noe moteeksperter finner på. Om ett år er det kanskje topp igjen. Jeg liker strømpebukser. Men bruker som oftest mørke, som grå, sorte. Men gir da alltid blaffen i hva andre finner på å skulle kalle mote. Anonymous poster hash: 8df73...208
Blondzilla Skrevet 24. november 2014 #12 Skrevet 24. november 2014 Det blir ofte feil, men ikke alltid. Til drakter, lyse selskapskjoler i bryllup eller andre veldig formelle amledinger kan det være ok så lenge strømpene er matte og riktig nyanse. Til cocktailkjoler nå på vinteren synes jeg det er finest med svarte.
*SommerFrisk* Skrevet 25. november 2014 #13 Skrevet 25. november 2014 Det er faktisk det styggeste jeg ser på kvinner som forsøker og stelle seg. Sorry.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #14 Skrevet 25. november 2014 Jasså, så det er harry det ja.. Ja, for de moteekspertene i moteblad, der hud, hår, sminke og klær er det viktigste i hele verden..... Ja, de må vi høre på... Dette er virkelig i landsyrker og problem.. Anonymous poster hash: 54fd4...a20
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #15 Skrevet 25. november 2014 Hehe, ser nå jeg leser for lite moteblader😲 Går sjelden med skjørt, og derav behov for strømpebukse, Men Har ikke fått ned meg at det er ut jeg😳 *graver-meg-sakte-ned-når-jeg-tenker-på hva-jeg-har-gjort* Anonymous poster hash: 225e8...69e
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #16 Skrevet 25. november 2014 Mote er for usikre mennesker. Stil går aldri av moten. Føler du deg fin med hudfarget strømpebukse, så gå med det. Anonymous poster hash: e6699...8ad
Jezebel Skrevet 25. november 2014 #17 Skrevet 25. november 2014 Fordi de ALDRI er samme farge som resten av huden. Da blir det bare stygt og feil.. Anonymous poster hash: 4006c...35c Sånn i motsetning til svarte strømpebukser som ofte er en perfekt match, spesielt på vinterbleke nordmenn. Hvite armer og sorte ben er så stilig:-)
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #18 Skrevet 25. november 2014 Det ble litt mer akseptert etter at prinsesse Kate viste seg i sånne. Men for min del er det ett fett hva motepolitiet måtte mene. Mine legger ser uten tvil bedre ut med strømpebukse enn uten. Anonymous poster hash: 2a692...02d
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #19 Skrevet 25. november 2014 Elsker tan strømpebukser jeg. Har lange slanke bein så føler meg fin. Går i svart i julen /julebord da. Anonymous poster hash: 9f3c2...d31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå