Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #1 Skrevet 24. november 2014 Har sett at Europris har fått produkter som shampo og balsam i Redken, BedHead osv... Er de bra? Er det liksom ekte? Håper noen kan svare. Anonymous poster hash: 6f53f...adc
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #2 Skrevet 24. november 2014 Selvsagt er de ekte, hvorfor skulle de ikke være det? Anonymous poster hash: d525e...eff
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #3 Skrevet 24. november 2014 Selvsagt er de ekte, hvorfor skulle de ikke være det? Anonymous poster hash: d525e...eff Jeg vet ikke.. I frisørsalongen koster Redken shampo over 400kr mens på Europris 149kr. Noe stemmer ikke, derfor jeg spør! Anonymous poster hash: 6f53f...adc
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #4 Skrevet 24. november 2014 Hvor de kommer fra vet ingen.. men levrandøren til hvert enkelt merke sier det er falskt.. jeg derimot tror fabrikken selger ut overskudd/feil produkter billig. Slike som kanskje inneholder mer eller mindre enn de egentlig skal. Noen ganger tror jeg det er kjøpt opp billig fra utlandet som kan selges billigere i norge.. men produkter utenlands har ikke samme stoffer som vi i norge har selv om merket er det samme. Jeg så obs hadde redken til salg, men de hadde strøket ut ett inhold med sort?? Strek. Ulumskheter! Anonymous poster hash: 5ea83...0ea
klg,2 boys now:) Skrevet 24. november 2014 #5 Skrevet 24. november 2014 Det er fordi europris kjøper 10 paller og får derfor en god pris fra levrandøren i forhold til salongen som kansje kjøper 4 esker
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #6 Skrevet 24. november 2014 Selvsagt er de ekte, hvorfor skulle de ikke være det? Anonymous poster hash: d525e...eff Jeg vet ikke.. I frisørsalongen koster Redken shampo over 400kr mens på Europris 149kr. Noe stemmer ikke, derfor jeg spør! Anonymous poster hash: 6f53f...adc Ikke skjønner jeg at folk betaler 400kr for ei flaske shampoo, når man kan bestille det f.eks her for en hundrelapp: http://www.feelunique.com/p/Redken-Extreme-Shampoo-300ml BedHead er ikke akkurat dyrt det heller, får store flasker på feelunique, blush osv til en slikk og ingenting. Anonymous poster hash: d525e...eff
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #7 Skrevet 24. november 2014 Selvsagt er de ekte, hvorfor skulle de ikke være det? Anonymous poster hash: d525e...eff Jeg vet ikke.. I frisørsalongen koster Redken shampo over 400kr mens på Europris 149kr.Noe stemmer ikke, derfor jeg spør!Anonymous poster hash: 6f53f...adc Ikke skjønner jeg at folk betaler 400kr for ei flaske shampoo, når man kan bestille det f.eks her for en hundrelapp: http://www.feelunique.com/p/Redken-Extreme-Shampoo-300ml BedHead er ikke akkurat dyrt det heller, får store flasker på feelunique, blush osv til en slikk og ingenting. Anonymous poster hash: d525e...eff Ja, men det fra blush og blivakker er falskt. Kjøpte både kur og shampo fra megle nettbutikkene og oppdaget at det var falske produkter. Håret mitt så ikke ut. Anonymous poster hash: 6f53f...adc
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #8 Skrevet 24. november 2014 megle=begge Anonymous poster hash: 6f53f...adc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå