Gå til innhold

er redd for eksen min nå, kan jeg anmelde han for dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var ute i helgen, hadde en helt toppers tur ute med venner. men så. klokken 02.00 da jeg skulle gå hjem dukket han opp. han så meg gå langs veien, og stoppet. det jeg trodde skulle bli en kjapp prat så jeg kunne gå videre hjem ble til et mareritt. han begynte og bli sint. han lftet meg inntil og presset meg inntil  butikkvinduet da jeg ikke ville prate mer med han, han var ufysjlig i stemmen og ordbruket. han presset meg enda hardere opp mot butikkvinduet, kjeftet og presser meg for penger, penger han har gitt meg da vi boddde sammen som skulle bidra hjemme. nå vil han ha det tilbake. han truet med og melde meg til barnevernet og politiet fordi jeg ikke gjør som han sier. da kom sjåføren min ut og ba han kutte ut og tenke seg om, jeg var full og eksen var edru. Da prøvde jeg og rive meg løs, så tok tak og dyttet meg ned i asfalten før han bare gikk.

jeg er redd for og gå ute alene, nå, tenk når det ikke er noen andre der.

Anonymous poster hash: e9d92...7de
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meld til politiet ja.

Lurt å sjekke om noen overvåkningskameraer har fanget det opp. Dette må gjøres fort, før det slettes.

Anonymous poster hash: a8d0b...287

Skrevet

sjøføren, som heldigvis kom tilfaeldig forba meg da, (hadde mistet telefonen så begynte derfor å gå hjem) sjåføren min fikk alt dette med seg. så har vitner, også en annen men han vil jeg ikke innvolvere da denne personen ikke er helt normal, han er litt ilbakestående og ble selv redd for det hele.  så til og med vitner på dette.

Skrevet

Dette anmelder du i dag! Om ikke annet få det loggført. Politiet vil antagelig ringe han for en prat, da blir eksen din gjort oppmerksom på at hendelsen er notert.

Blir det mer tull søker du om et kontakt og besøksforbud.

Anonymous poster hash: b0656...de7

Skrevet

Selvsagt kan du anmelde for det og du har jo også vitner noe som er bra,

Anonymous poster hash: 7d5f3...c1d
Skrevet

Da har jeg vert på politistasjonen og anmeldt han.. politiet tar meg faktisk seriøst. det er så utrolig og bli trodd, der jeg bodde før ble jeg ikke tatt seriøst selv om jeg kom dit gul og blå. nå er det noen som forstår hva som foregår. håper han ikke klikker helt i vinkler på meg nå :(

Skrevet

Så bra HI. Håper du får sove om natta nå.

Du har gjort alt riktig.

Anonymous poster hash: 2f54b...03f
Skrevet

håper jeg får sove igjen snart jeg også. er helt utslitt om dagene, men hvis han dukker opp utenfor, skal jeg ta bilde av at han står der, for og dokumentere? filme, slik at jeg kan dokumentere at han er er. han er jo ikke rektig. :( har gjort avtale med politiet at jeg kan ringe dem på sentrabordet, 02800 dersom han plager meg noe mer.

Skrevet

håper jeg får sove igjen snart jeg også. er helt utslitt om dagene, men hvis han dukker opp utenfor, skal jeg ta bilde av at han står der, for og dokumentere? filme, slik at jeg kan dokumentere at han er er. han er jo ikke rektig. :( har gjort avtale med politiet at jeg kan ringe dem på sentrabordet, 02800 dersom han plager meg noe mer.

Ja, det syns jeg du skal. Så skal du skrive ned alle hendelser om han finner på å kontakte deg eller oppfører seg truende/voldelig når du er utenfor huset.

Anonymous poster hash: cda66...c55

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...