Gå til innhold

Hva har dere spist til frokost i dag da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En cappuccino, en havrekjeks også ble det en cuba sjokolade + et par biter av en skolebolle. Pleier vanligvis å spise allbran med skummet melk.

Anonymous poster hash: d03e8...892
Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

En kaffe med egg, fløte og smør

Æsj daAnonymous poster hash: 40393...c5d
Neida, er så godt Atte :-)
Men seriøst.,, Har du drukket kaffe med fløte, og spist egg med smør. Eller har du blanda alt på en måte ;-/

Anonymous poster hash: df6b1...72b

Kjører alt i blenderen i 30 sekunder :) Rått egg da, vel og merke. (Noen på jobb trodde jeg hadde kokt det og lagt det i koppen....)

Hvorfor det? Høyfettdiett?

Anonymous poster hash: 5cc84...2e0

Japp....

Hvorfor? Har ikke du vært flink til å gå ned mange kg?

Anonymous poster hash: 29128...64d

Joda, men det er fortsatt mange kilo igjen å ta av!

Skrevet

Foreløpig litt blanda nøtter og rosiner, så blir det gulerøtter snart før en skikkelig "brunsj" i ett-tiden. Nope, er ikke kjempesulten til frokost :lol:

Skrevet

Meller karameller 😍😍😍

Anonymous poster hash: 9d2bb...235

Skrevet

Fløtegratinerte poteter med masse ost 😜 Skal sies at jeg og mini har vært syke så jeg har gått ned 3-4 kg. Give me food!

Anonymous poster hash: 0fecf...688

Skrevet

Hadde En Sånn Morgen, der barna kranglet og minstemann slo seg helt vrang ved levering, supertrist regnvær og full stopp i trafikken. Etter en og en halv time i bilen kom jeg frem til jobb, der det ikke fantes parkeringsplasser å oppdrive. Nye femten min i bilen på jakt etter plass. Nå har jeg gitt opp. Kjørte til Åpent Bakeri på Damplassen for capuccino og kanelbolle, og har nå ladet opp til en lang og (forhåpentlig) god arbeidsdag :)

Skrevet

Fire smultringer i bilen på vei til jobb. Kaffe da jeg kom på jobb :P

Anonymous poster hash: 2ebdd...38a

Skrevet

Ett hjemmelaget, grovt rundstykke med greddost og kaviar.

Anonymous poster hash: e094a...802
Skrevet

1 stk polarbrød med gulost + et glass melk

Skrevet

Hadde En Sånn Morgen, der barna kranglet og minstemann slo seg helt vrang ved levering, supertrist regnvær og full stopp i trafikken. Etter en og en halv time i bilen kom jeg frem til jobb, der det ikke fantes parkeringsplasser å oppdrive. Nye femten min i bilen på jakt etter plass. Nå har jeg gitt opp. Kjørte til Åpent Bakeri på Damplassen for capuccino og kanelbolle, og har nå ladet opp til en lang og (forhåpentlig) god arbeidsdag :)

Huff, ikke gøy!

Men hva slags jobb har du?

Anonymous poster hash: 214f4...81b

Skrevet

en brødskive + cola...spysyke i hus og alle er syke,til og med baby :(

Anonymous poster hash: ec489...dce
Skrevet (endret)

Huff, ikke gøy!

Stipendiat i mikrogenetikk og immunologi ved UiO, så jeg styrer heldigvis i stor grad dagen selv. Kanelbolle hjalp, og jeg fant parkeringsplass da jeg kom tilbake. Herfra går det bare oppover :) Endret av Iselilja
Skrevet

To grove skiver med hamburgerrygg, og til nå 3 kopper kaffe :P Sitter hjemme med en oppgave :)

Skrevet

Huff, ikke gøy!

Stipendiat i mikrogenetikk og immunologi ved UiO, så jeg styrer heldigvis i stor grad dagen selv. Kanelbolle hjalp, og jeg fant parkeringsplass da jeg kom tilbake. Herfra går det bare oppover :)

Så bra!:) Ha en fin dag!:)

Skrevet

Huff, ikke gøy!

Stipendiat i mikrogenetikk og immunologi ved UiO, så jeg styrer heldigvis i stor grad dagen selv. Kanelbolle hjalp, og jeg fant parkeringsplass da jeg kom tilbake. Herfra går det bare oppover :)
Så bra!:) Ha en fin dag!:)

Takk! Og det samme til deg :)

Skrevet

2 skriver grov surdeigsbrød (egentlig skalken som var igjen etter helgen) med økologisk nøttesmør, et eple og 1 l sterk kaffe.

Vanligvis består ukedagsfrokosten av gresk yoghurt, cottage cheese eller havregrøt, 15 g nøtter, 1 frukt og 1 liter kaffe, men så godt brød som vi hade i helgen kaster man ikke.

Anonymous poster hash: dac6c...353

Skrevet

Vafler med syltetøy :D

Anonymous poster hash: a1f4a...0c2

Skrevet

2 skriver grov surdeigsbrød (egentlig skalken som var igjen etter helgen) med økologisk nøttesmør, et eple og 1 l sterk kaffe.

Vanligvis består ukedagsfrokosten av gresk yoghurt, cottage cheese eller havregrøt, 15 g nøtter, 1 frukt og 1 liter kaffe, men så godt brød som vi hade i helgen kaster man ikke.

Anonymous poster hash: dac6c...353

1liter kaffe til frokost!!! Wow, det er imponerende.

Her ble det en skive med hjemmebakt kornbrød med smør på og et stort glass vann... (Lunsj var 2 biter med mamba karamell😖 og et stort glass vann)

Anonymous poster hash: b6e22...801

Skrevet

Det samme som jeg spiser hver dag. Havregrøt laget på glutenfrie havregryn, mandelmelk og kardemomme. Honning, kanel, blåbær og hasselnøtter på toppen. Drakk også en kopp Pukka-te.

Anonymous poster hash: d4cbc...a6f

Skrevet

Det samme som jeg spiser hver dag. Havregrøt laget på glutenfrie havregryn, mandelmelk og kardemomme. Honning, kanel, blåbær og hasselnøtter på toppen. Drakk også en kopp Pukka-te.

Det hørtes deilig ut! Det vil jeg prøve i morgen :) (bortsett fra Pukka-teen, den synes jeg smaker alt for søtt). Lager du mandelmelken selv?

Skrevet

Det hørtes deilig ut! Det vil jeg prøve i morgen :) (bortsett fra Pukka-teen, den synes jeg smaker alt for søtt). Lager du mandelmelken selv?

Ja, som oftest gjør jeg det. Men jeg har også noen liter med ferdigkjøpt mandelmelk uten tilsatt sukker i bakhånd. Kjøper i Sverige. Synes den teen smake bare vann, jeg. Prøver å slutte med kaffe latte. 😊

Skrevet

Ja, som oftest gjør jeg det. Men jeg har også noen liter med ferdigkjøpt mandelmelk uten tilsatt sukker i bakhånd. Kjøper i Sverige. Synes den teen smake bare vann, jeg. Prøver å slutte med kaffe latte. 😊

Så bra! Har aldri prøvd å lage selv. Skal til Sverige en tur denne uken, så da skal jeg se etter latmannsversjonen :) Takk for tips :)

Skrevet

1 fiberrik brødskive med kaviar og ost.

Anonymous poster hash: 5f1b5...18f

Skrevet

Huff, ikke gøy!

All cred for en deilig måte å snu morgengruff til fin vending på dagen! :)

Anonymous poster hash: 94ba1...b39

Skrevet

Et bløtkokt egg først og så et hardkokt egg fordelt på to grove knekkebrød. Vann og kaffe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...