Gå til innhold

synes dere dette navnet er fint?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eilen

 

Anonymous poster hash: ba411...c98

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nja, litt for "voksent".

Også ville jeg evnt hatt to E'er.

 

Anonymous poster hash: c43ec...075

Skrevet

Eilen.. Ailen.. Ailien.. Næh

 

Anonymous poster hash: 92036...f2a

Skrevet

Jeg liker Eilin eller Eileen evt. Eline bedre isåfall :)

Skrevet

Ikke noe særlig, og ville ihvertfall ikke skrevet det på den måten. Når det sår på den måten vil det jo uttales med kort e, akkurat som i Ellen.

 

Det må ihvertfall skrives så du får en lang e, Eileen



Anonymous poster hash: e0ff0...cb3
Skrevet

Det havner litt i harryskuffen. Eirin er på en måte veldig likt, men likevel mye finere. Eileen etc har jo i tillegg ørten skrivemåter, det vil kok kreves litt staving i løpet av livet.

 

Anonymous poster hash: e8375...8d2

Skrevet

Høres ut som neglen uten N

 

Ellen er fint

 

Anonymous poster hash: 5ba78...d91

Skrevet

Ellen er fint, det er Eira og Einy også.

Skrevet

Hvorfor kan du ikke bruke navneforumet?



Anonymous poster hash: 0fe98...c1e
Skrevet

Var innom det navnet da vi skulle velge navn her. Nå ble det noe helt annet vi endte opp med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...