Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #1 Skrevet 24. november 2014 Eilen Anonymous poster hash: ba411...c98
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #2 Skrevet 24. november 2014 Nja, litt for "voksent". Også ville jeg evnt hatt to E'er. Anonymous poster hash: c43ec...075
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #3 Skrevet 24. november 2014 Eilen.. Ailen.. Ailien.. Næh Anonymous poster hash: 92036...f2a
Marriet Skrevet 24. november 2014 #4 Skrevet 24. november 2014 Jeg liker Eilin eller Eileen evt. Eline bedre isåfall
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #5 Skrevet 24. november 2014 Ikke noe særlig, og ville ihvertfall ikke skrevet det på den måten. Når det sår på den måten vil det jo uttales med kort e, akkurat som i Ellen. Det må ihvertfall skrives så du får en lang e, Eileen Anonymous poster hash: e0ff0...cb3
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #6 Skrevet 24. november 2014 Det havner litt i harryskuffen. Eirin er på en måte veldig likt, men likevel mye finere. Eileen etc har jo i tillegg ørten skrivemåter, det vil kok kreves litt staving i løpet av livet. Anonymous poster hash: e8375...8d2
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #7 Skrevet 24. november 2014 Høres ut som neglen uten N Ellen er fint Anonymous poster hash: 5ba78...d91
Nyttårs barn Skrevet 24. november 2014 #9 Skrevet 24. november 2014 Ellen er fint, det er Eira og Einy også.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #12 Skrevet 24. november 2014 Hvorfor kan du ikke bruke navneforumet? Anonymous poster hash: 0fe98...c1e
Tjofsen Skrevet 24. november 2014 #13 Skrevet 24. november 2014 Var innom det navnet da vi skulle velge navn her. Nå ble det noe helt annet vi endte opp med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå