Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #1 Skrevet 23. november 2014 Uten at mannen vet det. Jada jeg vet drittkjærring.. Men han tvang meg gjennom en abort før sommern og jeg verker etter en til. Han har sagt at skulle jeg bli gravid med spiral så beholder vi. Han lar meg ikke gå igjennom det helvete igjen.. Meeen har selvsagt ikke samvittighet til å gjøre sånt.. er så sliten av å være trist. Går ut over mann å barn å jeg får ikke ro i kroppen. Anonymous poster hash: 728a6...6aa
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #2 Skrevet 24. november 2014 Tror han skjønner du har lurt han om han blir gravid, og da blir det jo ikke det samme som å bli gravid når man har spiral. kommer nok til å prøve å tvinge gjennom abort igjen.. Anonymous poster hash: 5476a...201
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #3 Skrevet 24. november 2014 Dummeste du kan finne på! Det ville nok ha ødelagt forholdet. Han hadde sikkert funnet ut av det.. Da ville jeg heller funnet en ny mann som faktisk ønsker flere barn. Anonymous poster hash: 51ec1...44f
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #4 Skrevet 24. november 2014 Det er dårlig gjort å lure han til å få et barn han ikke ønsker. Samtidig så var det stygt av han å tvinge deg til abort på et barn som var ønsket fra din side. Jeg tok ut min kobberspiral selv. Den hadde sittet i 5 år og jeg skulle egentlig skiftet den ut hos legen, men siden jeg ikke ønsket en ny spiral så droppet jeg legebesøket. Sikkert ikke anbefalt, men jeg trakk lett i trådene så kom den smertrfritt ut. Jeg ville nok sagt ifra til mannen før jeg gikk til legen for å ta den ut, hadde jeg vært deg. Si at nå fjerner du spiralen så er det opp til han å beskytte seg, og at du ikke tar abort igjen om du skulle komme til å bli gravid. Tar du den ut bak hans rygg, kommer han nok til å skjønne tegninga. Anonymous poster hash: b4477...352
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #5 Skrevet 24. november 2014 Hvordan greide han å tvinge deg til en abort? Det å lure noen er aldri en god idé.. Anonymous poster hash: a787c...0b6
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #6 Skrevet 24. november 2014 Hvem vil ha flere barn med en mann som tvinger en til abort? Det kan jeg virkelig ikke forstå. Du er dessuten ikke noe bedre om du lurer deg til å bli gravid med vilje Anonymous poster hash: eb240...d90
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #7 Skrevet 24. november 2014 Jeg kommer aldri til å ta den ut bak hans rygg. bare tanker soom kommer når jeg er langt nede Å sint på han. Kan man ta den ut selv altså??? Ekke det knotete.... Anonymous poster hash: 728a6...6aa
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #8 Skrevet 25. november 2014 Lang historie. Fikk mye støtte her inne når det sto på som verst. Vi har to små fra før, ble uplanlagt gravid. Ønsket å beholde. Var hos lege å alt som saat det skal du omdet er rett for deg. Han hadde et helvete med meg i tre uker, sa utrolig mye stygt og jeg vet det høres heeelt fjernt ut. Men jeg alt var så svart å til slutt tenkte jeg alt han sa. Vi var i gåsetegn enig om aborten. Jeg gråt helt til jeg fikk narkosen, sykepleier å alt trøstet meg hele veien. Alt var bekk svart å jeg så bare at det var det rette, for det sa han.. I journalen min å alt står det at legen fraråder meg abort og det nermest er tvang fra min mann.. Høres fordumt ut dette her. Men følelsene river i meg mot termin tid. Å jeg føler meg aldri 110% glad etter dette... Anonymous poster hash: 728a6...6aa
Anonym bruker Skrevet 25. november 2014 #9 Skrevet 25. november 2014 Skal nevnes at jeg valgte å se hjerrtet på den lille slå. Får ikke bilde ut av hode... Anonymous poster hash: 728a6...6aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå