Gabina Skrevet 23. november 2014 #1 Skrevet 23. november 2014 Ble litt inspirert av en annen tråd her, som handlet om hva den første tanken over graviditeten var. Da lurer jeg på hvordan mannen ders reagerte da dere fortalte at dere var gravide Fortalte dere det bare rett ut eller fant dere på noe kreativt?
Elsker livet Skrevet 23. november 2014 #2 Skrevet 23. november 2014 Første gangen var det slik: Jeg måtte på do litt tidlig på morgenkvisten, og hadde planlagt å ta en test. Så jeg zstod opp, tok en digital test som ble positiv. Da måtte jeg selvsagt fortelle det med en gang. Gikk inn og sa at jeg fikk gravid på testen. Han svarte med et smil og øynene igjen: " Så bra!", og sovnet igjen.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #3 Skrevet 23. november 2014 Jeg fortalte det på julaften. Hadde tatt en test, men den var supersvak. Han "så ikke" streken, så han trodde ikke på det. Dagen etterpå var den sterkere, så da så han den godt. Han sa ingenting, forsvant bare opp i andreetasje og jeg fant han sovende der på sofaen det var planlagt, men han var i sjokk allikevel og det var han i de neste 9 mnd også Anonymous poster hash: 16683...31f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå