Gå til innhold

Vannkopper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på tre år har fått vannkopper, og har mange blemmer. Det virker ikke som han plages av det, men jeg smører han uansett. Han hadde feber i går, men ikke i dag. Han skal selvfølgelig være hjemme fra bhg til han ikke er smittefarlif mer. Men formen hans i dag har vært ok, og jeg ser for meg at både han og jeg kommer til å bli ganske utålmodige i løpet av noen dager... Er det ok å gå ut med han etter noen dager, hvis allmenntilstanden tillater det? Selvfølgelig ikke oppsøke der andre barn er, men en lekeplass det bare vi er, eller på noen butikker?

Anonymous poster hash: 8c7a5...341

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ute i friluft er ok så lenge dere er alene.

Butikker eller andre steder der det er andre er ikke ok. Husk at det finnes mennesker som ikke skal bli utsatt for vannkoppsmitte da det er farlig for dem (har selv vært en av dem)

Anonymous poster hash: 128f1...2b4

Gjest Julia1984
Skrevet

Butikker eller andre steder der det er andre er ikke ok. Husk at det finnes mennesker som ikke skal bli utsatt for vannkoppsmitte da det er farlig for dem (har selv vært en av dem)

Hva skal man gjøre da, hvis man er alene og ikke særlig med nettverk? Man må ha mat.

Skrevet

Hva skal man gjøre da, hvis man er alene og ikke særlig med nettverk? Man må ha mat.

Ja nå var det altså ikke det som var problemstillingen her da... Har du lest innlegget? Det handler om å kjede seg.

Skrevet

Butikker eller andre steder der det er andre er ikke ok. Husk at det finnes mennesker som ikke skal bli utsatt for vannkoppsmitte da det er farlig for dem (har selv vært en av dem)Anonymous poster hash: 128f1...2b4

Ja nå var det altså ikke det som var problemstillingen her da... Har du lest innlegget? Det handler om å kjede seg. Anonymous poster hash: 128f1...2b4

Det handler om å kjede seg, ja, men jeg er alene med gutten, så på butikken må vi. Men det er mulig jeg kan ordne barnevakt så jeg kan gå på butikken alene.

Anonymous poster hash: 8c7a5...341

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...