Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #1 Skrevet 23. november 2014 jeg sitter på mannen under sex og "hopper av i svingen", og fikk eggløsning dagen etter? Anonymous poster hash: e0922...a58
Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #2 Skrevet 23. november 2014 Du vet d 'lekker' sædceller FØR orgasmen? Kanskje ikke verdens største tjangs, men klart en mulighet siden d bare er EN celle som trengs Anonymous poster hash: e7393...af1
Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #3 Skrevet 23. november 2014 Hvor stor prosent sjansen er på vet jeg ikke, men jeg vet at den dråpen med "smøring" som kommer fra en erigert penis lenge før utløsning inneholder sædceller, så å hoppe av i svingen kan man ikke stole på Anonymous poster hash: 5d983...ed7
Leirha Skrevet 23. november 2014 #4 Skrevet 23. november 2014 Vent litt, skal bare hente fram "sjansen-for-bli-gravid-kalkulatoren" min.Nei, jeg vil anta at det er en viss sjans ihvertfall. Men hvor stor er jo helt umulig å si noenting om.Kom han inni deg i det heletatt som du merket?Hvordan er sædkvaliteten hans?Han du noe som kan virke hemmende på befrukting? Endometriose fesk?Blir du lett gravid?"lekker" han mye underveis?Dtte og mye mye mer må en ta stilling til, men så vet en jo ikke før en vet da
Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #5 Skrevet 23. november 2014 Ganske stor sjanse siden det å "hoppe av i svingen" ikke er noe prevensjonsmiddel. Anonymous poster hash: 5c956...424
mamma_bergen Skrevet 23. november 2014 #6 Skrevet 23. november 2014 Vi hoppet av i svingen i en "sikker" periode, men jeg ble gravid.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #7 Skrevet 23. november 2014 Vent litt, skal bare hente fram "sjansen-for-bli-gravid-kalkulatoren" min. Nei, jeg vil anta at det er en viss sjans ihvertfall. Men hvor stor er jo helt umulig å si noenting om. Kom han inni deg i det heletatt som du merket? Hvordan er sædkvaliteten hans? Han du noe som kan virke hemmende på befrukting? Endometriose fesk? Blir du lett gravid? "lekker" han mye underveis? Dtte og mye mye mer må en ta stilling til, men så vet en jo ikke før en vet da Vent litt, skal bare hente fram "sjansen-for-bli-gravid-kalkulatoren" min. Nei, jeg vil anta at det er en viss sjans ihvertfall. Men hvor stor er jo helt umulig å si noenting om. Kom han inni deg i det heletatt som du merket? Hvordan er sædkvaliteten hans? Han du noe som kan virke hemmende på befrukting? Endometriose fesk? Blir du lett gravid? "lekker" han mye underveis? Dtte og mye mye mer må en ta stilling til, men så vet en jo ikke før en vet da Nei Super nei ja Tror ikke det Jaja...lurte litt, har så lyst å bli gravid uten å "prøve"...ved et uhell, selv om det ikke passer nå da. Sikkert like greit. Anonymous poster hash: e0922...a58
Leirha Skrevet 23. november 2014 #8 Skrevet 23. november 2014 Vent litt, skal bare hente fram "sjansen-for-bli-gravid-kalkulatoren" min. Nei, jeg vil anta at det er en viss sjans ihvertfall. Men hvor stor er jo helt umulig å si noenting om. Kom han inni deg i det heletatt som du merket? Hvordan er sædkvaliteten hans? Han du noe som kan virke hemmende på befrukting? Endometriose fesk? Blir du lett gravid? "lekker" han mye underveis? Dtte og mye mye mer må en ta stilling til, men så vet en jo ikke før en vet da Vent litt, skal bare hente fram "sjansen-for-bli-gravid-kalkulatoren" min. Nei, jeg vil anta at det er en viss sjans ihvertfall. Men hvor stor er jo helt umulig å si noenting om. Kom han inni deg i det heletatt som du merket? Hvordan er sædkvaliteten hans? Han du noe som kan virke hemmende på befrukting? Endometriose fesk? Blir du lett gravid? "lekker" han mye underveis? Dtte og mye mye mer må en ta stilling til, men så vet en jo ikke før en vet da Nei Super nei ja Tror ikke det Jaja...lurte litt, har så lyst å bli gravid uten å "prøve"...ved et uhell, selv om det ikke passer nå da. Sikkert like greit. Anonymous poster hash: e0922...a58 Hehe, nei det er jo alltids en sjans for å bli gravid rundt eggløsning om man hopper av i svingen Du får nesten vente å se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå