Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #1 Skrevet 23. november 2014 Jeg er 34 år, og trodde vel jeg skulle være fornøyd med det. Jeg har en jobb jeg trives med og greie kollegaer! Men nå driver jo "alle" og videreutdanner seg!!!! Jeg føler meg oppriktig truet av det jah... jeg er så dum!!! Andre som føler seg truet når andre plutselig skal ha mer utdannelse? Vet ikke hvorfor... jeg liker vel å føle enten at andre har mindre utdannelse enn meg - eller likt nivå på utdannelse som meg... Dumme meg!!! Anonymous poster hash: 6ea13...e82
Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #2 Skrevet 23. november 2014 Jeg også følte det sånn. Bachelor er liksom bare en bachelor. Jeg startet på master nå i høst. Like greit å bli ferdig med det Jeg er noen år yngre enn deg da. Anonymous poster hash: 15949...98b
Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #3 Skrevet 23. november 2014 Eg har vel ikkje kejnt sånn på det.. Tar master for å kvalifisere for andre jobbar og byggar på i ein rettning som hadde vore uaktuell om eg ikkje hadde tatt vidareutdanning. Anonymous poster hash: d2497...ca3
Anonym bruker Skrevet 24. november 2014 #4 Skrevet 24. november 2014 Har ikke noe problem med å "bare" ha bachelor. Men det kan ha sammenheng med at jeg tjener en god del mer enn mine bekjente med master. Anonymous poster hash: c4f4e...368
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå