Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #1 Skrevet 23. november 2014 Oppdaget i dag etter at jeg hadde dusjet at jeg hadde to røde prikker under ene brystet. Jeg har jo en del strekkmerker både på brystene og magen etter flere barn. Men kan ikke huske at de var så mørke. Tror du dette er strekkmerker eller burde jeg få det undersøkt? PS: er ikke gravid og det er mange år siden siste barn. Anonymous poster hash: 9f8be...77f
Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #2 Skrevet 23. november 2014 Ser det siste bildet har lagt seg opp-ned. Hi Anonymous poster hash: 9f8be...77f
Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #4 Skrevet 23. november 2014 Ser ut som strekkmerke ja, på det siste bilder ser det ut som det har vært der en stund siden det ene har blitt hvitt. Veldig grei plass å få de da, ingen som ser de Anonymous poster hash: c0f65...163
Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #5 Skrevet 23. november 2014 Ser ut som strekkmerker. Anonymous poster hash: e7f36...1da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå