Gå til innhold

Orlando hotell?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da blir det Florida neste sommer. Jeg reiser alene med en 4åring og en 9åring. Vi liker parker så jeg tenker det blir park, shopping og hotell med basseng-ferie. Vi har litt mer enn 2uker og kan godt bo på flere hotell for å få litt avveksling. Ønsker tips om hotell som er sentrale ift parker, har gode bassengområder, eller andre som er barnevenlige.

Tips om ting å gjøre med barn er også velkomne.

Anonymous poster hash: ea0e3...db7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet at mange anbefaler Disney-hotellene. Så det kan du jo sjekke ut :-) Da bor du inne i Disney sitt område og får en del rabatt på billetter har jeg hørt.

Ellers har jeg erfaring med Worldquest, det ligger ca 10 min kjøring fra Disney-parkene og ca 20 min kjøring fra Universal-parkene. Her er det store leiligheter og et stort og deilig basseng!

Vi hadde noen dager i parkene, og noen hviledager inni mellom på hotellet ved bassenget. Ellers så vi lite av resten av Orlando, sånn rent bortsett fra nærområdet og shoppingområdet.

Det går også an å kjøre dagsturer til f.eks Cape canaveral og Legoland (her er det mye gøy for førskolebarn).

Du må nesten ha leiebil, for det er ikke lagt opp til kollektivtrafikk (bortsett fra til/fra parkene). det er veldig greit å kjøre der, bare husk å inkludere GPS i leiebilen :-)

God tur! Det kommer til å bli veldig kjekt!!!

Anonymous poster hash: 8614d...45a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...