skjotta Skrevet 23. november 2014 #1 Skrevet 23. november 2014 Av en eller annen teit grunn hadde pengene stokket seg på kontoene denne måneden og plutselig manglet der noen kroner på kontoen der lånet skulle trekkes. Oppdaget dette på fredag og fikset det, men ingenting har blitt trukket enda... venter også på noen penger som ble overført fra en annen kunde i samme bank på fredag. Liker ikke å vente på at ting skal skje.....
skjotta Skrevet 23. november 2014 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2014 Oki, da må jeg bare smøre meg med tålmodighet til i morgen og ikke stresse så over det. (Er alltid redd der er noe feil når ting tar tid)
ms.Pond Skrevet 23. november 2014 #4 Skrevet 23. november 2014 Tror ikke noen banker kjører overføringer i helgene.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #5 Skrevet 23. november 2014 Nei. De trekker ikke i løpet av helge. Man kan bare overføre i mellom sine egene kontoer. Anonymous poster hash: b4905...a6c
Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #6 Skrevet 23. november 2014 Nei, det gjør de ikke. Kun overføringer mellom egne kontoer. Anonymous poster hash: f96dd...0b9
Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #7 Skrevet 23. november 2014 Hvis man ikke har dekning på konto når lånet trekkes så prøver banken å trekke beløpet de 2(?) neste virkedagene. Hvis lånet skulle vært trukket på fredag, du overførte pengene i helgen, så vil det bli trukket på mandag Er ihvertfall sånn i min bank Anonymous poster hash: 729a8...029
Mother Gothel Skrevet 23. november 2014 #8 Skrevet 23. november 2014 Jeg leste "kjører ikke DIB noen overføringer.." og lurte på hva i all verden dinbaby skulle overføre.. Babyer? Dumme folk? Bekymringsmeldinger til bv?
Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #9 Skrevet 23. november 2014 Du må endre betalingsinnstillingene til straksbetaling. Da blir pengene trukket umiddelbart og er det samme bank får også mottakeren pengene med en gang hvis ikke så blir det ikke trekt fra konto før neste overføring. Anonymous poster hash: faa8b...86f
mamma_til_gutt Skrevet 23. november 2014 #10 Skrevet 23. november 2014 Du må endre betalingsinnstillingene til straksbetaling. Da blir pengene trukket umiddelbart og er det samme bank får også mottakeren pengene med en gang hvis ikke så blir det ikke trekt fra konto før neste overføring. Anonymous poster hash: faa8b...86f Hehe, kanskje du skal lese hva ting innebærer?! Den innstillingen styrer ikke når det betales, men når det vises i din nettbank. Betalingen skjer til samme tid uansett. Ingen vanker har overføring i helgene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå