Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #1 Skrevet 23. november 2014 Jeg har gått ned masse kilo og endelig blitt kvitt magen min. Veldig fornøyd med det. Men det som har skjedd, er jo at puppene mine nesten er helt borte, det lille som er igjen henger, og det ser helt rart ut! Jeg har alltid hatt små pupper, men dette her har blitt ille! Bhene mine er alt for store, og umulig å å finne noe passende! Er det mulig å trene seg til fastere og større pupper? Eller er silikon den eneste løsningen? Anonymous poster hash: cd90f...c3b
Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #2 Skrevet 23. november 2014 D er dessverre ikke mulig!! Puppene består stort sett av fett, nå har du slanket bort store deler av d, så da er d hud og litt fett tilbake. Brystmusklene ligger rett over ribbena, de kan selvsagt trenes opp, men d er da innerste delen av brystet og vil ikke ha annen effekt på slappe pupper enn at de kan kaaanskje løfter seg en halvcm.. Anonymous poster hash: 4cd59...922
Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #3 Skrevet 23. november 2014 D er dessverre ikke mulig!! Puppene består stort sett av fett, nå har du slanket bort store deler av d, så da er d hud og litt fett tilbake. Brystmusklene ligger rett over ribbena, de kan selvsagt trenes opp, men d er da innerste delen av brystet og vil ikke ha annen effekt på slappe pupper enn at de kan kaaanskje løfter seg en halvcm.. Anonymous poster hash: 4cd59...922 Var det jeg var redd for! Da er det vell bare å begynne å spare til silikon da Anonymous poster hash: cd90f...c3b
Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #4 Skrevet 23. november 2014 D er dessverre ikke mulig!!Puppene består stort sett av fett, nå har du slanket bort store deler av d, så da er d hud og litt fett tilbake.Brystmusklene ligger rett over ribbena, de kan selvsagt trenes opp, men d er da innerste delen av brystet og vil ikke ha annen effekt på slappe pupper enn at de kan kaaanskje løfter seg en halvcm.. Anonymous poster hash: 4cd59...922 Var det jeg var redd for! Da er det vell bare å begynne å spare til silikon da Anonymous poster hash: cd90f...c3b Ja, er i samme båt selv, om d skulle være en trøst... Har gått ned 36 kg og puppene er et sørgelig syn! Var store, runde 85E før. Nå er jeg 75-80 D.. D-cup er egentlig mest pga at d er en del hud til overs, hadde de blitt heist opp i normal høyde hadde jeg nok vært 80C Jaja.... Heller d, enn å være overvektig Anonymous poster hash: 4cd59...922
Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #5 Skrevet 23. november 2014 Gå i en skikkelig undertøysbutikk og få tilpasset en bh skikkelig, kanskje med en anelse innlegg. Da vil du se fantastisk ut med klær på og det er jo det viktigste, ikke så ofte jeg går toppløs ihvertfall Små pupper er lekkert! Anonymous poster hash: 4ad98...228
Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #6 Skrevet 23. november 2014 D er dessverre ikke mulig!!Puppene består stort sett av fett, nå har du slanket bort store deler av d, så da er d hud og litt fett tilbake.Brystmusklene ligger rett over ribbena, de kan selvsagt trenes opp, men d er da innerste delen av brystet og vil ikke ha annen effekt på slappe pupper enn at de kan kaaanskje løfter seg en halvcm.. Anonymous poster hash: 4cd59...922 Var det jeg var redd for! Da er det vell bare å begynne å spare til silikon da Anonymous poster hash: cd90f...c3b Ja, er i samme båt selv, om d skulle være en trøst... Har gått ned 36 kg og puppene er et sørgelig syn! Var store, runde 85E før. Nå er jeg 75-80 D.. D-cup er egentlig mest pga at d er en del hud til overs, hadde de blitt heist opp i normal høyde hadde jeg nok vært 80C Jaja.... Heller d, enn å være overvektig Anonymous poster hash: 4cd59...922 Ja sant det, heller hengete og små pupper , enn å være overvektig. Men det er så frustrende, endelig kan jeg føle meg litt sexy igjen, også kommer puppene og ødelegger alt! Anonymous poster hash: cd90f...c3b
Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #7 Skrevet 23. november 2014 Gå i en skikkelig undertøysbutikk og få tilpasset en bh skikkelig, kanskje med en anelse innlegg. Da vil du se fantastisk ut med klær på og det er jo det viktigste, ikke så ofte jeg går toppløs ihvertfall Små pupper er lekkert! Anonymous poster hash: 4ad98...228 Ja jeg får gjøre det. Alle bhene mine er alt for store nå, så trenger noen nye! Jeg også syntes små pupper er fint, var veldig fornøyd med de før. Da var de bare små, men nå er de jo såå hengete Anonymous poster hash: cd90f...c3b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå