Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #1 Skrevet 23. november 2014 Jeg har hatt en laaang kamp med min snart 4 år gamle gutt. Han klarte aldri å bæsje på do, ellers var han tørr ved 3 års alder. Bhg ville ha på bleie pga for mange uhell m bæsj. Nå er det ca 5 mnd siden, gutten nermer seg 4, og har et sterkt ønske om å slutte med denne bleien. han har gått uten i dag, bæsjet på do, men hatt to tisse uhell. Stor sansynlighet for flere uhell de nermeste dagene. Sende han i bhg med eller uten bleie i mrg? Anonymous poster hash: 54ffb...6aa
Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #2 Skrevet 23. november 2014 Aldri noe enkelt med det der, min sønn er 5 nå og han sluttet med bleier på dag og natt når han var 2 år og 11 måneder. Men jøss så vi øvde, hadde potten stående i samme rom som han var å lekte, var med meg på do, først meg så han. Hver gang han bæsjet/tisset i do fikk han et klisstermerke på veggen. (Så stolt) gikk som oftest kunn i trusa hjemme, så han rakk å få av klærne før det hvert uhell. Send han i barnehagen i mårren, be de følge guten på do 1 gang i timen? Det hvet jeg en venn av meg gjor å det hjelpte veldig lykke til Anonymous poster hash: 9e19f...d25
Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #3 Skrevet 23. november 2014 Send han uten med masse skift, ellers rykker dere tilbake til start..!! Anonymous poster hash: 8aa58...6a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå