Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #1 Skrevet 23. november 2014 Noen som har det? Fremgangsmåte, spesielle krydder osv? Er så lei av den "vanlige" varianten.. Anonymous poster hash: c86cc...b0f
Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #2 Skrevet 23. november 2014 Masse løk, ekstra rømme, grovhakket hvitløk og masse masse pepper Anonymous poster hash: f8b1b...a72
MarianeA Skrevet 23. november 2014 #3 Skrevet 23. november 2014 Hva har du i gryta da? Og hvordan gjør du det? Hvis du skriver det er det lettere å gi råd.Selv bruker jeg bare poteter, fløte,salt og pepper-og synes jeg har verdens beste fløtepoteter.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #4 Skrevet 23. november 2014 Jeg koker potetene i h-melk, heller over i ildfast form. Har over fløte, salt og dill (helst fersk, dill og poteter er nydelig). Revet ost på toppen noen ganger... Veldig godt! Anonymous poster hash: 39618...2fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå