Gå til innhold

Aap utbetaling i desember.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om det er utbetalingen 1. eller 14. desember som er skattefri?

 

Anonymous poster hash: 80cfe...c82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den første utbetalingen du har i desember er skattefri.

 

Anonymous poster hash: 09c12...585

Skrevet

Betaling nr 2 er skattefri. For det er ukene i desember du får skattefritak av og ikke ukene i november.

 

Anonymous poster hash: 44ef4...fe1

Skrevet

Betaling nr 2 er skattefri. For det er ukene i desember du får skattefritak av og ikke ukene i november.

 

Anonymous poster hash: 44ef4...fe1

På nettsiden til nav står det at den første utbetalingen i desember er skattefri!

 

Anonymous poster hash: 09c12...585

Skrevet

Betaling nr 2 er skattefri. For det er ukene i desember du får skattefritak av og ikke ukene i november.

 

Anonymous poster hash: 44ef4...fe1

 

Hehe, det har fint lite å si. Den lønnen jeg får i desember er for november men jeg får likevel halv skatt;-)

 

 

Anonymous poster hash: 5afbb...576

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...