Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #1 Skrevet 23. november 2014 Er det noen som vet om det er utbetalingen 1. eller 14. desember som er skattefri? Anonymous poster hash: 80cfe...c82
Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #2 Skrevet 23. november 2014 Den første utbetalingen du har i desember er skattefri. Anonymous poster hash: 09c12...585
Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #3 Skrevet 23. november 2014 Betaling nr 2 er skattefri. For det er ukene i desember du får skattefritak av og ikke ukene i november. Anonymous poster hash: 44ef4...fe1
Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #4 Skrevet 23. november 2014 Betaling nr 2 er skattefri. For det er ukene i desember du får skattefritak av og ikke ukene i november. Anonymous poster hash: 44ef4...fe1 På nettsiden til nav står det at den første utbetalingen i desember er skattefri! Anonymous poster hash: 09c12...585
Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #5 Skrevet 23. november 2014 Betaling nr 2 er skattefri. For det er ukene i desember du får skattefritak av og ikke ukene i november. Anonymous poster hash: 44ef4...fe1 Hehe, det har fint lite å si. Den lønnen jeg får i desember er for november men jeg får likevel halv skatt;-) Anonymous poster hash: 5afbb...576
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå