Gå til innhold

Hva feiler det jenta mi?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jente som er 9 år. Hun har vert plaget med hodepine i flere år. Har hatt noen tilfeller av kraftige migreneanfall.

 

Nå har hun hodepine alt fra 1-6 ganger i uken.

 

Hun skjelver på hendene når hun strekker dem ut. Ikke i fingrene men hele hånden får rykninger. Når hun prøver å konsentrer seg om å holde den i ro får hun litt rykninger i hodet også.

 

Siste året har hun begynnt å stotre mye. Kommer mye e-e-e-m-m-m-e mellom ordene.

 

Skal til barnelege men ville høre med dere om dere vet hva det kan være?

 

Anonymous poster hash: 20ad2...b5a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg ville droppet å spørre fremmende på nett og å Google dette. Du vil få svar fra alle ytterkantene og mest sannsynlig bli mer nervøs og redd enn du kanskje er i utgangspunktet.



Anonymous poster hash: a684a...704
Skrevet

Kjære du,

Ikke skrem deg selv her inne med alle skumle diagnoser som intetanende folk her stiller.

Synes kjempe synd på jenta di.

Kom dere til lege og finn ut av dette.

 

Lykke til og god bedring.

 

Håper dere får hjelp fort.

Skrevet

Regner med dere skal til nevrolog, og ta mr?

 

Det kan være helt ufarlige ting, og det kan være veldig alvorlig. Ikke skrem deg selv med de alvorlige alternativene, vent til du kommer til legen.

 

Anonymous poster hash: 3084d...4c2

Skrevet

Vent til du kommer til lege!

 

Anonymous poster hash: 0a6bb...437

Skrevet

Har ingen erfaring m en slik tilstand, men er enig m de andre her inne. Finn ut av det gjennom et samarbeid m lege.

 

Det vil være vondt for deg å bekymre deg unødig. Ville også, i motsetning til noen av de andre, ha oppmuntret deg til ikke å Google dette for mye heller... Iaf ikke før du har vært til utredning av jenta di.

 

Lykke til! Sender dere mange positive tanker :)

 

Anonymous poster hash: 29f64...6f5

Skrevet

Hvis hun har vært plaget med hodepine i flere år så har hun vel tatt MR av hodet sant? Hvis ikke så få en henvisning fortest mulig!!

 

Anonymous poster hash: ced5b...20a

Skrevet

Tusen takk for svar, og alle lykkeønskinger.

 

Hun var hos barnelege for ca et år siden. Da fikk hun påvist barnemigrene ut fra smtale med legen. Eneste undersøkelsen han tok var blodtrykket som var fint.

 

Denne hodepinen hun har nå er verre og bedre i perioder. Da vi var der sist var hun inne i en god periode så det ble omtrent bare snakket om migreneanfallene hun hadde hatt. Han mente den vanlige hodepinen ikke var migrene.

 

Skjønner at dere ikke kan komme med diagnose. Men tenkte kanskje noen hadde opplevd noe lignende og kanskje hadde positive historier å fortelle.

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 20ad2...b5a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...