Gå til innhold

Hvorfor har så mange imot en bestemt dibber her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser at hun stadig blir angrepet.. Fatter ikke at hun orker å være her jeg!

Anonymous poster hash: c3581...4ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem da? Hun ADHD-mammaen??

Anonymous poster hash: 1f78f...834

Skrevet

Ja, hun også! Men, ikke henne jeg tenkte på nå.....

Skrevet

Ja, hun også! Men, ikke henne jeg tenkte på nå.....

Hvem?

Anonymous poster hash: 1f78f...834

Skrevet

Hvem da? Sint naken biltyv? Julia1984? Mamma til Will. ...?

Anonymous poster hash: dd3b8...72d

Skrevet

Mamman til nurket eller Miss Marple?

Anonymous poster hash: 51029...761
Skrevet

Mange her inne med omvendte fanklubbar. Dei er vel her likevel fordi dei ikkje bryr seg så enormt.

Skrevet

Det har nok med måten hun svarer på og at hun må ha siste ord i diskusjonen.

Hun hevder selv at svarene er relevant og saklig, men likefullt blir det i størsteparten av tilfellene tatt ille opp av de andre. Om problemet ligger hos henne eller om det er alle andre problemet ligger hos skal ikke jeg begi meg ut på noen analyse av.

Men, tipset er nok å ikke dra diskusjonen videre i det uendelige når noen har tatt det ille opp det du har skrevet. Du vinner absolutt ikke diskusjonen med å kalle andre ekle stalkere eller klage på at HI ikke kjefter på andre selv om dei angivelig har svart det samme som deg....

Anonymous poster hash: 1e4d7...1bb

Skrevet

Det er sååå teit å lage slike tråder som dette. Det skaper bare dårlig stemning.

La oss alle være venninner, pynte oss i prinsessekjoler og skåle i prosecco :)

Skrevet

Det er mange her inne som stadig blir angrepet. Absolutt ikke bare en. Formålet med å starte en sånn tråd som det her er?

Skrevet

Hun hevder selv at svarene er relevant og saklig, men likefullt blir det i størsteparten av tilfellene tatt ille opp av de andre. Om problemet ligger hos henne eller om det er alle andre problemet ligger hos skal ikke jeg begi meg ut på noen analyse av.

Men, tipset er nok å ikke dra diskusjonen videre i det uendelige når noen har tatt det ille opp det du har skrevet. Du vinner absolutt ikke diskusjonen med å kalle andre ekle stalkere eller klage på at HI ikke kjefter på andre selv om dei angivelig har svart det samme som deg....

Du tok den! Hun er mye kritisert ja!

Skrevet

Sånn har det vært i alle de årene jeg har vært her inne. Det er alltid noen som får gjennomgå.

Skrevet

Du tok den! Hun er mye kritisert ja!

Veldig ofte har hun veldig bra svar og har hjulpet meg med ting jeg har lurt på. Men, så virker det som hun andre dager har stått opp på feil fot og er kun ute etter å lage kvalme og dermed ødelegger for seg selv. Dette synes jeg er synd, siden hun ofte virker som en reflektert og oppegående dame.

Skrevet (endret)

Det er mange her inne som stadig blir angrepet. Absolutt ikke bare en. Formålet med å starte en sånn tråd som det her er?

Vel, jeg er enig med HI. Jeg fatter ikke hvordan noen kan angripe enkelte uansett (!) hva de skriver. Det er latterlig. Greit at man kan være uenig der og da, men å alltid slenge dritt på hvert eneste innlegg visse personer skriver, det må da være totalt unødvendig.

Formålet med tråden kan være fokus på tendensen. Kanskje noen ikke eier innsikt nok til å se hva de driver med. Eller for å faktisk få svar på hvorfor noen holder på sånn. For jeg er faktisk veldig nysgjerrig på hvorfor noen føler seg berettiget til å alltid ta opp ting som personen kanskje har skrevet i en helt annen tråd.

Endret av Mandala
Skrevet

Pashla. Ikke så rart det vel. Mindre selvinnsikt finnes nok ikke.

Anonymous poster hash: 9a309...a6a

Skrevet

I alle de årene jeg har vært her,er det alltid noen som får ekstra mye dårlig oppmerksomhet. Selv syns jeg det er tullete å bruke så mye energi på å kjefte på en bruker.

Skrevet

Hehe..hvor mange er ikke her inne bare for å lage kvalm/krangle?

Har sett noen av de "frekkeste" anonyme glemme anonymknappen iblandt, og det er jo ikke akkurat overaskende hvem det er som spyr ut dritt 🙊

Anonymous poster hash: 09e43...56d

Skrevet

At dere gidder. Har ikke folk hørt om å overse råd og tips de ikke vil ha? Verden hadde vært et mye bedre sted om folk bare kunne la ting ligge av og til..

Skrevet

Jeg elsker Pashla😊 Hun er super!
Skrevet

Er vel ikke så rart de henger her selv om de blir sterkt mislikt. Kan jo bare anta at de er like sterkt mislikt i det virkelige liv, og da er det jo lettere å henge her enn med folk som ikke vil henge med en. Her har man jo ikke noe valg, må jo bare tåle at disse henger her i mangel på annet sosialt liv.

Skrevet

Jeg ser at hun stadig blir angrepet.. Fatter ikke at hun orker å være her jeg!

Har du lite å gjøre i dag, HI?

Jeg har fortsatt til gode å se at en slik tråd som du har startet nå hører noe godt med seg.

Tåpelig, unødvendig og lite hyggelig.

Skrevet

Er vel ikke så rart de henger her selv om de blir sterkt mislikt. Kan jo bare anta at de er like sterkt mislikt i det virkelige liv, og da er det jo lettere å henge her enn med folk som ikke vil henge med en. Her har man jo ikke noe valg, må jo bare tåle at disse henger her i mangel på annet sosialt liv.

Eller så lever de et tilsynelatende perfekt liv og liker å lage litt kaos her inne😉
Skrevet

Mest sansynlig er det akkurat sånn.... Jupp..
Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg får mye pepper, ja. Det biter ikke så veldig på meg, da, ettersom de fleste her har liten injurierende kraft.

Men jeg må si at det er mye av pepperen som egentlig er retta mot en stråmann. Syns ofte debatten blir overtatt av "så du synes altså at...??!!!?" fulgt av noe helt absurd som verken jeg eller noen andre har ment i tråden. Da rammer det liksom ikke helt, det er bare kjedelig.

Skrevet

??? Pashla gir alltid gode og fornuftige svar. Dessuten er hun bestandig hyggelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...