Gå til innhold

Kan jeg lage pepperkakehus i dag da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner jo at det er for tidlig å pynte til jul, men ka jeg lage pepperkakehus? Det tar jo litt tid, og det har jeg i dag.

Anonymous poster hash: d9e43...8e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør som du vil:-) jeg har lagd smultringer og snipper, spist marsipan og drukket julebrus allerede :-)

Skrevet

Du kan lage pepperkakebaking når du vil, i mai eller august eller når som helst. Ingen lover som sier noe om det.

Men siden du antakeligvis lurer på hva vi mener skal jeg si hva jeg mener.

Jeg ville venta til desember.

Anonymous poster hash: 6855a...644

Skrevet

Regner med det kun er til pynt så da kan du vel lage det nå og ha det på boden frem til jul.

Anonymous poster hash: 961d7...52d
Skrevet

Ja du kan jo bare det. Hadde nok også satt det bort til pynten kom fram :)

Jeg lurer bare litt på hva dere vil/pleier gjøre i desember når dere har gjort alt kosen i november?? :P

Kanskje du kan lage en hel landsby så har du noe kos igjen til når førjulstiden begynner hihi :D

Skrevet

Ja du kan jo bare det. Hadde nok også satt det bort til pynten kom fram :)

Jeg lurer bare litt på hva dere vil/pleier gjøre i desember når dere har gjort alt kosen i november?? :P

Kanskje du kan lage en hel landsby så har du noe kos igjen til når førjulstiden begynner hihi :D

Har ikke tid i desember. Da er det flere julebord, juletrehogst, Putti Plutti Pott, fotografering til julekort, julegavehandel, julevask, juleoppvisning på en av ungene sin aktivitet, juleavslutninger det skal bakes til, osv hver eneste helg frem til jul. Ungene er små og legges tidlig så mellom middag og kvelds er det ikke tid til annet enn et bad, en fritidsaktivitet, eller litt leking i ukedagene.

Anonymous poster hash: 1e3d4...8c9

Skrevet

Gjør som du vil uavhengig av hva vi her på anonymforum måtte mene, du kan da vel stå for egne valg? :)

Anonymous poster hash: 6855a...644

Skrevet

Lag i dag du :) Greit å ta tingene når en har tid vel? Og kan kose seg med det? Bakte pepperkakehus i går jeg.

Skrevet

Her er det pissregn og kaldt ute, ufyselig og forblåst ute.

Min 7 åring ble kjempelykkelig over å bli invitert over til nabojenta for pepperkakebaking og pynting. Man får ta det når det passer, og i dag var det fin dag for slike koselige inneaktiviteter ihvertfall.

Anonymous poster hash: a6a7d...35e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...