Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #1 Skrevet 23. november 2014 Fikk positiv test igår, har følt meg litt uvell i det siste, og skulle i en bursdag så ville avkrefte graviditet før jeg skulle dit. Siste mens var 29 okt og varte til 3 nov. Eggløsningen skulle da vært 14 nov ca ? Eller har den kommet før tro ? Litt dumt teste tidlig, er redd for at det skal være en kjemisk graviditet. Anonymous poster hash: fb283...a3e
Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #2 Skrevet 23. november 2014 Antagelig har eggløsningen kommet litt tidlig. Gratulerer Anonymous poster hash: 5b037...b94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå