Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #1 Skrevet 23. november 2014 Jeg har planer om å kjøpe en spillkonsoll til jul, ungene er 5 og 9 år. Hovedgrunnen til at jeg vil kjøpe det, er at jeg tror de kommer til å elske å kunne synge karaoke. Hvilken spillkonsoll er best? Må man ha den nyeste og dyreste eller funker det med noe annet? Og er det noen som har brukt det til karaoke som kan fortelle meg hva jeg da trenger av ekstrautstyr? Er helt uvitende på dette punktet Anonymous poster hash: 992c9...bb6
Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #2 Skrevet 23. november 2014 Vi har Wii og psp3. Psp3 er den de bruker når de synger på, men hadde vi ikke alt hatt noen cd'er med slikt fra den gamle tror jeg ikke vi hadde kjøpt det til den nye. Også kan vi laste ned sanger fra nett. Men spillmessig så er Wii mer egnet for ungene. Mange flere barnespill enn det er til psp3. Jeg har mario og slike type spill til den. Jeg er nok enda mer glad i slike ting enn ungene, så her i huset er det mor som går bananas når det kommer nye slike spill. Wii sport og slike spill de kan være aktive med er det mer av til Wii. Her spiller ungene tennis, golf, kjører vannskuter og andre slike ting mens de beveger seg rundt. Noen ganger høres det ut som full slosskamp i kjelleren, men når jeg kommer ned så hopper de rundt med ett eller annet spill. Så om det bsre er for karaoke du tenker ville jeg sett på spillutvalget og hva du ønsker dine barn evt skal spille etterhvert. For får du en slik maskin i hus kommer de til å ville kjøpe spill etterhvert. Psp har mer type voksenspill, er det slike spill du ønsker ungene skal spille? Anonymous poster hash: 9cd05...0f7
Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #3 Skrevet 23. november 2014 Takk for svar, det var akkurat sånne ting jeg lurte på. Ønsker selvfølgelig ikke at de skal spille voksenspill, skal gå å sjekke ut wii med en gang... Hva trenger jeg å kjøpe av ekstrautstyr for at de skal synge? Og for de aktive spillene du snakker om, trengs det ekstrautstyr? Hva anbefaler du som et "første" spill/utstyr? Anonymous poster hash: 992c9...bb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå