Gå til innhold

Lite forståelsesfull mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker meg 1 barn til og har venta lenge. Har 1 fra før.

For 1 år siden slapp mannen bomba, han vil ikke ha flere. Jeg sliter med mange tanker rundt dette, også pga at barnet ikke får søsken.

Mannen blir sur hvis jeg viser at jeg er lei meg over dette. Igår sa han at vi får bryte opp pga at jeg tydeligvis ikke kommer over dette.

Hadde dere gått?

Anonymous poster hash: 71a55...013

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva hadde dere avtalt på forhånd? Om du gikk inn i forholdet og fikk barn med ham under forutsetning om at dere skulle ha flere barn så ville jeg vurdert å bryte opp. Men på den andre siden: Gjøre barnet til skillsmissebarn og et mulig 50/50-barn. Huff, nei, jeg vet ikke....

Anonymous poster hash: e9001...687
Skrevet

Du har vel to valg, gå eller ta deg sammen. Det å bli, men forsure tilværelsen for familien pga dette blir bare for barnslig.

Anonymous poster hash: f11a0...64d

Skrevet

Jeg hadde krevd en skikkelig samtale om dette. Han får bli så sur han bare vil, det går ikke an å kaste en slik bombe i hodet på deg og så regne med at du tar det med et smil og aldri aldri nevner det igjen noensinne. Det minste han kan gjøre er å forklare seg, og høre på deg og va dette gjør med deg følelsesmessig.

Hvis han sier at da får dere bare avslutte forholdet, er han enten ferdig med deg eller så sier han det fordi han ikke tror at du vil gå. Enten det er slik eller sånn, skylder han deg en skikkelig samtale. Og nekter han for det hadde jeg ringt familievernkontoret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...