Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #1 Skrevet 23. november 2014 Leser at handleposeavgiften går opp, og tenker at handlenett er en mulighet. Men hva gjør en da med søpla hjemme? Har prøvd de hvite søppelposene man får kjøpt på rull, men den går i stykker så fort jeg løfter den ut av dunken.... Så, hva bruker dere? Anonymous poster hash: ee12a...895
Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #2 Skrevet 23. november 2014 Hahaha! Jeg mener så klart : "hva kaster du SØPLA di i?" Anonymous poster hash: ee12a...895
Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #3 Skrevet 23. november 2014 Kaster ikke noe særlig søppel så de hvite posene duger. Bruker stort sett de røde posene og litt de grønne, men mesteparten der går i komposthagen. Anonymous poster hash: fb2a5...791
Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #4 Skrevet 23. november 2014 Handleposer. Jeg har også tenkt å fortsette med det. Nå bærer jeg alt jeg handler hjem i bæreposer og får sikkert 4-5 ganger flere poser enn jeg trenger. Så jeg kan jo kjøpe poser på butikken til å dekke opp søplebehovet og bruke nett på resten. Anonymous poster hash: 8758c...8ce
Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #5 Skrevet 23. november 2014 Kaster ikke noe særlig søppel så de hvite posene duger. Bruker stort sett de røde posene og litt de grønne, men mesteparten der går i komposthagen. Anonymous poster hash: fb2a5...791 Røde poser? Er det noen spesielle poser det? Anonymous poster hash: 5d7e6...33a
Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #6 Skrevet 23. november 2014 Kaster ikke noe særlig søppel så de hvite posene duger. Bruker stort sett de røde posene og litt de grønne, men mesteparten der går i komposthagen. Anonymous poster hash: fb2a5...791 Røde poser? Er det noen spesielle poser det? Anonymous poster hash: 5d7e6...33a Brennbart avfall. Og de blåe vi har er for plastikk. Glemte av at vi har blå poser også. Anonymous poster hash: fb2a5...791
valnøtta Skrevet 23. november 2014 #7 Skrevet 23. november 2014 Jeg bruker vanlige bæreposer til restsøppel og plastsøppel. Hvis jeg ikke har bæreposer så bruker jeg hvite poser på rull, evt 2 i søppeldunken om gangen
Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #8 Skrevet 23. november 2014 Kaster ikke noe særlig søppel så de hvite posene duger. Bruker stort sett de røde posene og litt de grønne, men mesteparten der går i komposthagen. Anonymous poster hash: fb2a5...791 Røde poser? Er det noen spesielle poser det? Anonymous poster hash: 5d7e6...33a Brennbart avfall. Og de blåe vi har er for plastikk. Glemte av at vi har blå poser også. Anonymous poster hash: fb2a5...791 Aha, skjønner det er forskjell på kommunene ja. Har ikke røde eller blå poser her Anonymous poster hash: 5d7e6...33a
moota m storebror&lillebror Skrevet 23. november 2014 #9 Skrevet 23. november 2014 Jeg bruker handleposer. Jeg får handleposer når jeg kjøper klær og andre ting også. Jeg handler med nett og tar ikke poser om jeg ikke trenger. Posene må jeg jo betale for uansett. Så om det er på rull eller på Rema er av mindre betydning. Jeg tar som sagt bare poser når det minker hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå