Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #2 Skrevet 23. november 2014 Har ei dokke eg mistenker har ein psykisk lidelse og eg har ikkje prøvd hasj eller mariuana Anonymous poster hash: ffbbd...57f
Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #3 Skrevet 23. november 2014 Jeg har add, røykte mye hasj i min ungdom. Fikk indre ro med det. Dessverre ble jeg enda mer urolig og deprimert etterpå..det har sine senvirkninger, skummelt stoff!! Anonymous poster hash: b23e7...7ba
oslofrk Skrevet 23. november 2014 #4 Skrevet 23. november 2014 Dæm! Nå trodde jeg noen hadde funnet opp en pedagogisk dukke som har psykisk lidelse etter å ha brukt marihuana!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #5 Skrevet 23. november 2014 Mine gamle dukker har ikke noe psykiske lidelser såvidt jeg vet. Og hverken jeg eller dukkene har prøvd hasj eller marihuana. Anonymous poster hash: f7391...175
Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #6 Skrevet 23. november 2014 Jeg har prøvd det ca fem ganger etter inntak av alkohol. Aldri kjent noe virkning. Jeg prøvde det etter først å ha blitt psykisk syk. Anonymous poster hash: 56bca...633
Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #7 Skrevet 23. november 2014 Ja. Hvordan det? Anonymous poster hash: c3040...23e
Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #8 Skrevet 23. november 2014 Nei. Anonymous poster hash: d4d16...9c8
Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #9 Skrevet 23. november 2014 Snakker på vegne av eksen. Han begynte med rusmidler i 17-18 årsalderen. Han sier selv at han var syk før han begynte med rusmidler. Han fikk diagnosen i midten av 20-årene. Jeg tror at selv om han er syk, hadde sykdommen vært litt "snillere" hvis han hadde holdt seg unna narkotika. Anonymous poster hash: 1890f...246
Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #10 Skrevet 23. november 2014 Snakker på vegne av eksen. Han begynte med rusmidler i 17-18 årsalderen. Han sier selv at han var syk før han begynte med rusmidler. Han fikk diagnosen i midten av 20-årene. Jeg tror at selv om han er syk, hadde sykdommen vært litt "snillere" hvis han hadde holdt seg unna narkotika. Anonymous poster hash: 1890f...246 Han brukte hovedsakelig hasj, men også sterkere stoffer. Anonymous poster hash: 1890f...246
Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #11 Skrevet 23. november 2014 mine fordommer blir jo bare bekreftet nå Anonymous poster hash: afbcd...36c
Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #12 Skrevet 23. november 2014 mine fordommer blir jo bare bekreftet nå Anonymous poster hash: afbcd...36c Ut fra fem ulike svar blir fordommene dine bekreftet? Hva i alle dager er det for slags fordom? Anonymous poster hash: 56bca...633
MammantilNurket Skrevet 23. november 2014 #13 Skrevet 23. november 2014 (endret) Dæm! Nå trodde jeg noen hadde funnet opp en pedagogisk dukke som har psykisk lidelse etter å ha brukt marihuana! Jeg har en skikkelig overvektig Cabbage Patch Kid-dokke som røyker mye pot og sliter med overspising.I tillegg har jeg en bipolar, anorektisk Barbie som snorter MYE kokain i helgene. Jeg skal ikke begynne å snakke om Bratz og Monsters High-dokkene. De er på speed hele gjengen, men foreløpig så unge at det er for tidlig å uttale seg om psykiske senskader ... Både G.I. Joe og He-Man boler mye ... huff! Endret 23. november 2014 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #14 Skrevet 23. november 2014 Jeg ble psykisk syk i ung alder. Prøvde hasj et par ganger i ungdommen, men var heldigvis smart nok (eller hadde bare flaks nok) til å holde meg unna både det og sterkere saker. Er ikke mange av den gamle gjengen som er noe å skryte av nå, og en av dem drepte faktisk i hasj-utløst psykose. De som sier at hasj er ufarlig er kunnskapsløse! Anonymous poster hash: 70cde...338
Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #15 Skrevet 23. november 2014 Jeg er\var psykisk syk og har prøvd mye rart. Men det var temmelig meningsløst, generelt så gjør narkotika sjeldent ting bedre. Men så er jeg en av disse veldig merkelige menneskene som ble frisk av å slutte på medisin da, så jeg kan vel ikke representere flertallet. Anonymous poster hash: 6c22b...56d
Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #16 Skrevet 23. november 2014 Måtte bare klikke meg inn her! Såg for meg sånn annabelle-dukke som hadde gått bananas! *skuffa* Anonymous poster hash: c7b00...761
MammantilNurket Skrevet 23. november 2014 #18 Skrevet 23. november 2014 Psyko-Barbie?Rosa tvangstrøye medfølger ...
Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #19 Skrevet 23. november 2014 Psyko-Barbie? I can't seem to face up to the facts I'm tense and nervous and I can't relax I can't sleep 'cause my bed's on fire Don't touch me I'm a real live wire Psycho Barbie Qu'est-ce que c'est? Fa fa fa fa fa fa fa fa far far better Run, run, run, run, run, run, run away Anonymous poster hash: ffbbd...57f
sug lut Skrevet 23. november 2014 #20 Skrevet 23. november 2014 Psyko-Barbie? I can't seem to face up to the facts I'm tense and nervous and I can't relax I can't sleep 'cause my bed's on fire Don't touch me I'm a real live wire Psycho Barbie Qu'est-ce que c'est? Fa fa fa fa fa fa fa fa far far better Run, run, run, run, run, run, run away Anonymous poster hash: ffbbd...57f Keep the heads talking
Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #21 Skrevet 23. november 2014 En tidligere venninne av meg havnet utpå og begynte med hasj og diverse. Hun sliter den dag i dag 13 år etterpå med store psykiske problemer, mye angst! Jobber ikke og har blitt en naver Og en tidligere kompis av meg ble psykotisk i etterkant av misbruk av dop, han ble tvangsinnlagt! Men er i dag heldigvis helt frisk og har fått seg en fin familie! Anonymous poster hash: debdb...122
Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #22 Skrevet 23. november 2014 Niks, aldri! Anonymous poster hash: ace47...26f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå