Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #1 Skrevet 23. november 2014 Jeg er kvalm, har hodepine, er utslitt, utbrent... Ingen bryr seg! Jeg har sagt det tidligere også, for 2mnd siden, og endte da på sykehuset... Nå er jeg på vei tilbake dit... Jeg prøver mitt beste hele tiden, men ender bare med å slite meg ut både fysisk og psykisk, men det hjelper ikke å si det høyt, det er ingen som bryr seg!.. Jeg vet det bare er jeg som kan ta tak i mitt eget liv, men nå er jeg for svak, jeg trenger hjelp! Men det er ikke hjelp å få! Jeg er "alene".. Jeg har gått til psykolog i over ett år nå, men føler jeg bare blir dårligere, og når jeg sier det får jeg beskjed om at det er helt normalt å føle slik. Jeg må gjøre endringer i livet mitt, det er jeg selv som sliter meg ut, setter høye krav til meg selv, så det er bare jeg som kan endre hverdagen min, men det er mye lettere å si enn å gjøre! Jeg har bare lyst til å legge meg ned, grine, forsvinne, men jeg har et lite barn som trenger meg, så jeg må bite tenna sammen og fortsette å prestere i hverdagen! Venner? nei de skyver jeg ubevisst unna, så det er ikke mange igjen av de, og de som er igjen vil jeg ikke skyve mer unna ved å bry dem med mine problemer. Familie? Nei, de bor for langt unna til å være til hjelp. Barnefaren? Nei, han jobber mye, går på skolen, og er utslitt selv. Jeg har bare meg selv, bare jeg kan hjelpe meg, men jeg vet ikke hvor jeg skal starte, og heller ikke hvordan.... Anonymous poster hash: 6e301...96a
Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #2 Skrevet 23. november 2014 Begynn nå spis frokost i sofan og la det stå helt til du GIDDER rydde Ikke bry deg om hva andre tenker! Anonymous poster hash: a6146...c39
Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #3 Skrevet 23. november 2014 Jeg hadde rett og slett meldt med inn i flylady.net og lest masse der inne og fulgt oppgavene. Det hjalp meg veldig når jeg var på sammenbruddets rand... Det er bare du som kan ta vare på deg selv, og sette grenser for deg selv. Start i dag! Anonymous poster hash: 215fd...17b
klg,2 boys now:) Skrevet 23. november 2014 #4 Skrevet 23. november 2014 1.Skift fokus(vet det er ekstremt vanskelig,men hvis enn fokusere kun på negative ting blir alt negativt) 2.skriv 5 positive ting som har skjedd den dagen, hver kveld. 3.og senk kravene,ikke bry deg så mye om hva alle andre mener. 4.lær deg og gi faen👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå