Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #1 Skrevet 22. november 2014 Jeg har en veldig vond "greie" som kommer over meg. Spesielt når kvelden er her og man skal sove. Jeg får en form for desperat følelse inni meg. En sterk angst for at foreksempel samboer sovner før meg. den samme følelsen kommer også om samboer ikke er i senga/rommet når jeg våkner. Denne angsten er så ekstrem at det noen ganger bryter ut i panikkangst. Spesielt kvelden denne følelsen velter over meg og gjør meg til et utrygt lite barn .. Samme følelsen som når man som barn mister mamman sin i en folkemengde i noen minutter. Desperathet .. Dette skjer hver eneste kveld. Noen som har opplevd/har opplevd lignende? Tips? Anonymous poster hash: 98d9a...0f8
Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #2 Skrevet 23. november 2014 Jeg har en veldig vond "greie" som kommer over meg. Spesielt når kvelden er her og man skal sove. Jeg får en form for desperat følelse inni meg. En sterk angst for at foreksempel samboer sovner før meg. den samme følelsen kommer også om samboer ikke er i senga/rommet når jeg våkner. Denne angsten er så ekstrem at det noen ganger bryter ut i panikkangst. Spesielt kvelden denne følelsen velter over meg og gjør meg til et utrygt lite barn .. Samme følelsen som når man som barn mister mamman sin i en folkemengde i noen minutter. Desperathet .. Dette skjer hver eneste kveld. Noen som har opplevd/har opplevd lignende? Tips? Anonymous poster hash: 98d9a...0f8 Har opplevd noe liknende, og får i blant den samme følelsen av at jeg ikke må sovne, men passe på. Fant ut at den mest sannsynlig oppsto da jeg som barn måtte holde meg våken for å være sikker på at mine foreldre ikke røk i tottene på hverandre. Fikk først ro når jeg visste at de sov. Anonymous poster hash: a429b...66d
Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #3 Skrevet 23. november 2014 Prøv å finne ut NÅR følelsen oppsto, og hvorfor. Anonymous poster hash: a429b...66d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå