Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #1 Skrevet 22. november 2014 Jeg har alltid slitt litt sosialt, veninner har lent seg på meg men blitt sinte når jeg har hatt det tøft og ikke kunnet ha satt dem i sentrum. Men jeg er smart og reflektert, har stor suksess innen utdanning mitt fagfelt og privat selv om det ikke genererer mye penger. Nylig var jeg på reunion og ble møtt som det patetiske nullet babesa syns jeg var på slutten av 90 tallet. Senere hører jeg at babesa syns jeg er merkelig og ikke med på de sosiale notene. Jeg har forsøkt å ta kontakt med dem, men aldri fått svar. Jeg har prøvd å engasjere meg, men vi er virkelig på forskjellige planeter. Må jeg besøke den planeten der jeg er avskum og de dronninger med jevne mellomrom? I så fall hvorfor? Deres interesse av meg er jo kun å kunne heve seg over meg og jeg har jo kommet så mye lenger. Det er ikke 1999 lenger, kan ikke jeg få bestemme at jeg har en annen funksjon enn å få andre til å føle seg kule? Anonymous poster hash: c5e71...bd9
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #2 Skrevet 22. november 2014 Kutt dem ut! Sånne har du ikke bruk for i livet ditt! Det har jeg gjort, og fy flate, så deilig! Jeg har lykkes, med god utdanning, har innflytelse, en god jobb og et solid, stort nettverk og godt liv. Da må de bare drive på med sitt i den lille bakstreverske bygda si, med null utdannelse og lavtlønte jobber. Anonymous poster hash: e0c1f...5b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå