Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #1 Skrevet 22. november 2014 Dette har holdt på i tre mnd nå. Å gå på toaletten en gang i uken maks gjør meg fryktelig irritabel, sover lite og smerter i venstre side. Kostholdet overvåkes nøye, drikker mye vann og tvinger meg til trening 4ganger i uken i tillegg til aktiv jobb. Har prøvd bla dupholac osv i tillegg til idoform og magnesium. Hjelp meg Anonymous poster hash: eb0f4...b1c
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #2 Skrevet 22. november 2014 Gå til legen! God bedring :-) Anonymous poster hash: c01c5...fbf
Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #3 Skrevet 23. november 2014 Gå på apoteket, datteren min sliter med det, hun må ta movikol hver dag, kjøp det i dag, også begynn med den, også kontakter du legen din i morgen for og finne ut om det er en årsak. Og god bedring Anonymous poster hash: cea55...30b
Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #4 Skrevet 23. november 2014 Mannen min gikk tok koloskopi pga samme symptomer. Diagnose: utposninger på tarmen. Kom deg til legen og videre undersøkelser. Anonymous poster hash: ae88b...993
Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #5 Skrevet 23. november 2014 Legen. Det skal ikke være sånn. Anonymous poster hash: 09d91...aba
Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #6 Skrevet 23. november 2014 For rundt seks år siden tok jeg avføringsprøver, slange i halsen osv. Men konkluderte m irritabel tarm. Da var jeg plaget m lignende bare at d resulterte i voldsomme smerter og diare. Men nå kommer d seg bare ikke ut :( Anonymous poster hash: eb0f4...b1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå