Gå til innhold

Gå til legen med forstoppelse???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette har holdt på i tre mnd nå. Å gå på toaletten en gang i uken maks gjør meg fryktelig irritabel, sover lite og smerter i venstre side. Kostholdet overvåkes nøye, drikker mye vann og tvinger meg til trening 4ganger i uken i tillegg til aktiv jobb. Har prøvd bla dupholac osv i tillegg til idoform og magnesium.

Hjelp meg :(

 

Anonymous poster hash: eb0f4...b1c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå til legen! God bedring :-)



Anonymous poster hash: c01c5...fbf
Skrevet

Gå på apoteket, datteren min sliter med det, hun må ta movikol hver dag, kjøp det i dag, også begynn med den, også kontakter du legen din i morgen for og finne ut om det er en årsak. Og god bedring

 

Anonymous poster hash: cea55...30b

Skrevet

Mannen min gikk tok koloskopi pga samme symptomer. Diagnose: utposninger på tarmen.

Kom deg til legen og videre undersøkelser.

 

Anonymous poster hash: ae88b...993

Skrevet

Legen. Det skal ikke være sånn.

 

Anonymous poster hash: 09d91...aba

Skrevet

For rundt seks år siden tok jeg avføringsprøver, slange i halsen osv. Men konkluderte m irritabel tarm. Da var jeg plaget m lignende bare at d resulterte i voldsomme smerter og diare. Men nå kommer d seg bare ikke ut :(:(

 

Anonymous poster hash: eb0f4...b1c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...