Gå til innhold

noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pris på noen ok treningssko , godt treningstøy? Type shorts og tskjorte.

Anonymous poster hash: fd8dd...df8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelper ikke hva andre anbefaler deg av treningssko, for de skoene du kjøper må passe din fot og din kropp og måten du belaster foten under belastning (gange og jogging).

Anbefaler deg å teste ut joggesko på Löplabbet, der får du gode sko tilpasset deg.

Jeg har brukt dem i noen år nå. To ganger har jeg kjøpt joggesko uten å teste dem på løpemølle, og begge gangene har det blitt feil. Skoene kjentes gode ut når jeg stod og gikk i dem, men egnet seg ikke til å løpe i for mine føtter. Så det ble penger ut vinduet.

Anonymous poster hash: 5bf57...a89
Skrevet

Det er gave. Ikke til meg.

Mannen min ønsker seg sko til innebandy trening.

Lurer på pris.

Skrevet (endret)

Det er virkelig bare å Google. Ser ut som om sko ligger på rundt tusenlappen ++. Shorts og t-skjorte kan være hva som helst fra et par hundrelapper og oppover - xxl har ofte salg.

Endret av Berta_78
Skrevet

Da bør du definitivt ikke kjøpe løpesko - de er så godt oppbygde i hælpartiet spesielt med demping at skoen blir så høy at det er lett å tråkke over når man driver med ballidrett. De hadde noen gode herresko fra Adidas til 799,- på XXL. Hvis du bor i/rundt Oslo har Adidas et fabrikkutsalg i Professor Birkelandsvei (ikke langt fra IKEA på Furuseth) - der har de mye sko og treningstøy til rimeligere pris enn i sportsbutikk :-)
HM selger jo treningstøy til dame som er helt ok, vet ikke om de også selger til menn? Var helt grei pris.
I sportsbutikk må du vel regne med 7-900 kroner for shorts + t-shirt til herre.

Anonymous poster hash: 45020...667

Anonymous poster hash: 45020...667
Skrevet

Det er gave. Ikke til meg.

Mannen min ønsker seg sko til innebandy trening.

Lurer på pris.

Gi ham gavekort på en sportsforretning. De vil hjelpe ham med å finne gode sko. Pris? Vet ikke, men kanskje opp mot kr 1200,-.

Anonymous poster hash: cc245...38b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...