Gå til innhold

Er det for galt å pynte til jul i morgen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veit ikke om jeg klarer og vente! Eeeeelsker julen 😊

Gardiner, nisser, duker ❤️❤️❤️

Anonymous poster hash: 6181e...03c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Omtrent som å pynte til 17. Mai i begynnelsen av april eller å sette frem påskepynten før fastetiden starter.

Anonymous poster hash: c04bc...160

Skrevet

Ja, for tidlig.

Anonymous poster hash: 2a582...611

Skrevet

Jeg har termin om en uke - jeg skal pynte til jul i morgen, for det er noe jeg vil gjøre sammen med ungene, og jeg vil ikke at de skal gå glipp av julepyntet hus om jeg er på sykehus. Pappan kommer nemlig ikke til å prioritere det. Derfor var det pepperkakebaking i dag og julepynting i morgen - med mindre jeg føder i natt 😜 i så fall rekker jeg vel hjem til neste helg for pynting😀

Anonymous poster hash: 1ad01...c9f

Skrevet

Ååå begynt såvidt jeg å. Bare litt småtteri da. Prøver å holde meg til nestehelg :-)

Skrevet

Har begynt litt med å bytte gardiner og finne frem ting, skal jo være koselig og på den måten her blir det koselig og ikke alt stresse med på rett dato:)

Nei gjør det som passer deg best:))

Anonymous poster hash: c702e...6dc

Skrevet

Hvis du har lyst til det så kjør på😃🎅

Skrevet

Pynt i vei! Jeg pynter neste helg.

Anonymous poster hash: f6769...228

Skrevet

Ja det er for galt! 

Anonymous poster hash: 2443a...658
Skrevet

Julepynting skjer lille julaftens kveld. Jul i jula, ikke i adventstiden.

Ja, jeg mener det er for tidlig, nesten en måned før tidlig.

Anonymous poster hash: fdf59...9b0

Skrevet

Nei om du ønsker så pynt i vei :)

Jeg har sett stjerner i vinduene når jeg er ute å kjører noen kvelder allerede.

Skrevet

Alt for tidlig, mener jeg. Det er ikke advent en gang.

Vi skal pynte til advent neste søndag. Julepynten venter vi selvsagt med til det er jul.

Anonymous poster hash: 84cf0...a61
Skrevet

Jeg har kun skiftet gardiner, men de er svarte så da er det greit. Får røde sløyfer 23 . Desember. Neste helg er det advent og kun adventspynt kommer opp

Anonymous poster hash: 10bfa...23c

Skrevet

Skjønner hvordan du har det hi :)

Jeg har kjøpt nye stjerner til vinduene og klør etter å henge de opp, kanskje jeg klarer å holde meg til neste helg :)

Men jeg synes det er alt for tidlig å pynte med nisser og veldig julete julepynt. Hadde det vært adventspynt, så hadde jeg sagt kjør på :)

Anonymous poster hash: 7ff7e...808
Skrevet

Vi pynter til jul til første desember. Men faller 1. Desember på en ukedag, gjør vinder helgen før. Så planen er jo o gjøre det beste helg... Men det er såååå kooooooselig med nisser og røde gardiner osv 😜

Nei, får vel prøve å holde meg i skinnet 😜

Anonymous poster hash: 6181e...03c

Skrevet

Det gjør dere selvfølgelig akkurat som dere vil med. Men må si jeg ikke skjønner hvorfor noen vil pynte til jul når det ikke er jul.

For meg blir det litt som å gå rundt og si at man har bursdag og ta i mot gratulasjoner fra folk flere uker før man faktisk har det. Eller som å gå i tog, vifte med flagg og rope "hurra for 17. mai!" I begynnelsen av april.

Hvis jeg hadde bodd i et hus hvor det var pyntet til jul i november, tror jeg dessuten jeg hadde vært møkk lei lenge før jula faktisk hadde begynt.

Anonymous poster hash: 99a5a...2f9

Skrevet

Skjønner hvordan du har det hi :)Jeg har kjøpt nye stjerner til vinduene og klør etter å henge de opp, kanskje jeg klarer å holde meg til neste helg :)Men jeg synes det er alt for tidlig å pynte med nisser og veldig julete julepynt. Hadde det vært adventspynt, så hadde jeg sagt kjør på :)  Anonymous poster hash: 7ff7e...808

Hvorfor det? Det er jo ikke advent heller før om en uke.

Skrevet

Skjønner hvordan du har det hi :)Jeg har kjøpt nye stjerner til vinduene og klør etter å henge de opp, kanskje jeg klarer å holde meg til neste helg :)Men jeg synes det er alt for tidlig å pynte med nisser og veldig julete julepynt. Hadde det vært adventspynt, så hadde jeg sagt kjør på :)  Anonymous poster hash: 7ff7e...808

Hvorfor det? Det er jo ikke advent heller før om en uke.

Ikke for noen annen grunn enn at jeg bare synes det :)

Anonymous poster hash: 7ff7e...808

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...