Gå til innhold

Har dere kastet dere på brystpaneltrenden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller tenker å gjøre det?

Anonymous poster hash: 4caf3...9e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa

Anonymous poster hash: d7bdf...65c
Skrevet

...er 90-tallet på vei tilbake?? *grøss*

Anonymous poster hash: 88028...55c

Skrevet

Jeg vet ikke hva brystpanel er engang.. Er det sånn halv vegg med panel og resten tapet?

Anonymous poster hash: fe849...5c3
Skrevet

Jeg så faktisk noen bilder i dag med brystpanel på bad, og det var utrolig fint! :) De var hvite da ;) Absolutt noe jeg kunne vurdert :)

Gjest deterbaremeg:):)
Skrevet

Oj! Nei, det skjer ganske enkelt ikke.

Skrevet

Hva..er...det?

Anonymous poster hash: 01818...63b

Skrevet

Det er ikke trendy nå, faktisk!

Skrevet

Oi... Er brystpanel på vei tilbake? 

Uansett. Den kommer ikke inn i mitt hjem. 

Anonymous poster hash: 4942e...47b
Skrevet

Alt kommer tilbake, har sagt til vennene mine i alle år, at når alle endelig er ferdige med å male furupanelen sin hvit, gjett om ikke furu på veggen blir hot hot hot :-) ser ut som jeg ikke tar helt feil, for natur er jo så in...

Anonymous poster hash: 87abf...a45

Skrevet

Oh no!!! Brystpanel, oransje som farge 2015 og nå og kobber og messing tilbehør!! Øynene mine blør!! Gaaaah! Snart er vel okergul, dyprød og mosegrønn og in, hello 90!! Jeg holder meg til 2010 ich jeg,sånn ca til barna blir flau over det utdaterte hjemmet vårt om rundt 20 år! Moohahahaha!

Anonymous poster hash: e8270...a29

Skrevet

Ja det har jeg. Kjempe fint :-)

Anonymous poster hash: 8549e...5fc

Skrevet

Brystpanel på badet her. Men det er 50-talls stil på stasen så det passer underlig nok inn og er et fint bad. Forrige eier som gjorde det, og det får stå. Ellers er brystpanel noe som hører ungdomstiden min til, men alt kommer vel tilbake.....

Anonymous poster hash: a2cd8...8d9

Skrevet

What ? Nei nei nei! Hadde brystpanel all over på 90 tallet, aldri mer. Det kan bli så trendy det bare vil, kommer ikke inn her igjen.Så mye jobb for å ta det vekk igjen.

Anonymous poster hash: fbabf...43e

Skrevet

Er di platene folk setter på veggen, ikke panel som folk tenker for lang tid tilbake....

Anonymous poster hash: ab82c...0a0

Skrevet

Hahaha, da har mamma og pappa fått et ultra moderne hjem igjen:) Takken for ikke å ha pusset opp på 20 år.

Anonymous poster hash: b5e00...09c
Skrevet

Uff, nei! Jeg vokste opp med den harry stilen. Brystpanel er utrolig grusomt og skal aldri ha det i mitt hus.

Anonymous poster hash: 4fd58...e09
Skrevet

Hæ! Jeg har det i stua! Og den ryker til våren, for å si det sånn ;)

Skrevet

Nei... Her er den gamle brystpanelen fra 80 tallet på vei UT av huset!!!

Anonymous poster hash: f66dc...c97

Skrevet

Nei nei nei!! Mannen var hekta før og vi har hatt det i 2 av 3 hus. Aldri mer!

Skrevet

Hvis det er det i ett gammelt hus som er orginalen kan det være fint, men bare om det er hvit :-). Men ville ikke fått det laget nå.

Anonymous poster hash: 24279...90d

Skrevet

Alt kan være fint i rette omgivelser tenker jeg. Syns det er dumt å si at noe er stygt og at andre som har det er harry. Snevert!

Anonymous poster hash: 941e3...9fd

Skrevet

Hvis det er det i ett gammelt hus som er orginalen kan det være fint, men bare om det er hvit :-). Men ville ikke fått det laget nå.

Anonymous poster hash: 24279...90d

Enig i det. Gammel, herskapelig stil kan være fint. Vi har det originalt fra huset ble bygget i biblioteket og det ene toalettet. Det er veldig fint synes jeg. Men de er spesielle, med en del profiler og veldig bred list nede.
Skrevet

Har det her jeg leier nå, og det er hvitmalt lik strien over er. Er faktisk veldig fint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...