Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #1 Skrevet 22. november 2014 Jeg kjenner stadig at jeg har lyst å prøve, gjerne med kjærsten min som tilskuer (deltaker?) men lurer også litt på om det er sånt som er best i fantasien? Noen som har forsøkt? Noen erfaringer? Anonymous poster hash: a54f8...0ba
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #2 Skrevet 22. november 2014 JA, uten noen partner tilstede. Anonymous poster hash: c2919...655
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #3 Skrevet 22. november 2014 JA, uten noen partner tilstede. Anonymous poster hash: c2919...655 Noe du hadde gjort igjen? Anonymous poster hash: a54f8...0ba
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #4 Skrevet 22. november 2014 Ja, har gjort det mange ganger. Både alene og med mannen min. For oss har det fungert veldig bra, aldri vært noe sjalusi eller tull, men det er selvsagt ikke sånn for alle. Det viktige her er kommunikasjon mellom deg og partner. Sett dere ned oog snakk om det, hvilke følelser har dere om det, hva er greit og hva er ikke greit. Man skal ikke gjøre, eller la partner gjøre, noe man ikke er komfortabel med, men dersom det blir for mange regler tror jeg det er en varsellampe som blinker. Vi er begge så innstilt på at det bare er sex og gøy, og har derfor ingen regler, men alle vet at stopp betyr stopp og at det hele kan avsluttes når man vil, så det er ikke noe press på noen. Anonymous poster hash: 4a9a6...05f
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #5 Skrevet 22. november 2014 Ja, både alene og med en mann i tillegg. Den mannen som var med ene gangen var sammen med jenta jeg hadde sex med, det endte med at det ble slutt mellom henne og mannen og mannen hadde ett forhold til meg i ett år etterpå. Så tenkt iallefall godt gjennom det før du tar med mannen din, plutselig får han lyst til å fortsette å møte henne uten deg. Forhåpentligvis er din mann bedre enn han (og jeg) var. Men sexen var fantastisk, hadde jeg vært singel ville jeg gjort det igjen, men aldri så lenge jeg er sammen med noen. Anonymous poster hash: e63bd...c5b
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #6 Skrevet 22. november 2014 Skal selvfølgelig tenke nøye gjennom.... Men hvor finner jeg ei jente som vil være med, det er jo neste spørsmål... Ideer? Anonymous poster hash: a54f8...0ba
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #7 Skrevet 22. november 2014 Jeg har gjort det flere ganger, noen ganger bare jente og andre gange mann og jente. Det er gøy og spennende, men det er bare noe jeg gjør av og til Det er jenter i samme omgangskrets, ikke den nærmeste da Jeg har en vennepar som finner dame ofte ute på byn, da er det venninnen som begynner å "rote" med en utvalgt jente også er de igang egentlig. Jeg tror ikke det er vanskelig å finne villige jenter så lenge man ser bra ut. Anonymous poster hash: fd24c...b83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå