Gå til innhold

Nespresso melkesteamer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Elsker latte, men hater belegget som danner seg i bunnen av steameren. Blir riper i bunnen. Må skifte steamer et par ganger i året!

Noen med gode tips for hva man kan gjøre for å få den til å vare litt lengere?

Anonymous poster hash: cfcd1...102

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har nespresso stemmer. Den som er "frittstående"

Har fortsatt ikke måttet bytte den ut. Selv etter 5 år.

Så for meg så høres det ut som du bruker / vasker den feil....

Skrevet

Ja, det er sikkert jeg som gjør noe feil! Får du ikke brent melk i bunnen av den? Hvordan gjør du din ren?

Skrevet

Min blir heller ikke sånn... jeg har  den som ser ut som en termos liksom, og står ved siden av maskinen, er det sånn du har også? Den er god som ny etter flere år... Kan det være for høy temp på din?

Skrevet

Min blir heller ikke sånn... jeg har den som ser ut som en termos liksom, og står ved siden av maskinen, er det sånn du har også? Den er god som ny etter flere år... Kan det være for høy temp på din?

Det er en sånn jeg har. Så rart at det bare er jeg som har dette problemet!

Skrevet

Min blir heller ikke sånn... jeg har den som ser ut som en termos liksom, og står ved siden av maskinen, er det sånn du har også? Den er god som ny etter flere år... Kan det være for høy temp på din?

Kan virke som det er noe galt med termostaten i steameren din - at den blir for varm. Det har aldri brent seg i vår.

Skrevet

Kan virke som det er noe galt med termostaten i steameren din - at den blir for varm. Det har aldri brent seg i vår.

Da må det være maskinen, for jeg har jo byttet steamer ørten ganger. Får ta kontakt med Nespresso...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...