Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #1 Skrevet 22. november 2014 Har innmari vondt i den sena som går på oversiden av stortåa og oppover. Hatt smerter der over lang tid, men har ikke vært så stor plage. Nå knirker det når jeg løfter tåa opp og det kjennes ut som potetmel å trykke på. Fryser også på tærne på den foten. Noen som har hatt senebetennelse på sånn en underlig plass? Hva kan evt gjøres. Er gravid, så tabletter (Naproxen el) er vel utelukket? Anonymous poster hash: 79c70...c21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå