Gå til innhold

Senebetennelse. ..i stortåa? !


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har innmari vondt i den sena som går på oversiden av stortåa og oppover. Hatt smerter der over lang tid, men har ikke vært så stor plage.

 

Nå knirker det når jeg løfter tåa opp og det kjennes ut som potetmel å trykke på.

Fryser også på tærne på den foten.

 

Noen som har hatt senebetennelse på sånn en underlig plass? Hva kan evt gjøres. Er gravid, så tabletter (Naproxen el) er vel utelukket?

 

 

Anonymous poster hash: 79c70...c21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...