Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #1 Skrevet 22. november 2014 Driver å legger ut så mye kvalme bilder at jeg blir sjokkert. Jeg må skjerme meg fra nyheter heretter! Liten utblåsning.... Anonymous poster hash: 442ed...ba9
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #2 Skrevet 22. november 2014 Hvilke bilder? *Vil ikke sjekke* Anonymous poster hash: 16b46...4a4
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #3 Skrevet 22. november 2014 Det er en sak om ei som er drept, og bilder fra det. Jeg trodde det var bilder fra livet hennes, ikek liket hennes. Anonymous poster hash: 442ed...ba9
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #4 Skrevet 22. november 2014 Huff! VG har blitt drøye siste tiden... Anonymous poster hash: 16b46...4a4
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #5 Skrevet 22. november 2014 Når det står advarsel, sterke bilder på en video, så er det dumt å kikke på den. Jeg gjør aldri det!! Jeg har ikke behov for å se mennesker som er drept, eller en hund som blir nesten spist av en kvelersslange. Vg og dagbladet lever av å sjokkere, og spre stadig styggere videoer. Jeg personlig går aldri inn på aviser før jeg skal sove, for jeg trenger ikke å fylle huet mitt med sånn dritt. Jeg ser heller ikke på kveldsnyheter på tv. Så dette var et tips til deg, trådstarter. Anonymous poster hash: 2c9fd...199
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå