Gå til innhold

Ser det er mange her som lager julekalender til mannen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

..lager han kalender tilbake til dere? Eller kjøper han? Eller får dere ingenting? 

Jeg er bare nysgjerrig, for min erfaring med mannfolk er at de ikke tenker på sånne ting, eller hvis de gjør det så er det en sjokoladekalender fra europris til 10 kr. 

Anonymous poster hash: 54096...f94
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter vi ble foreldre kuttet vi ut julekalender til hverandre, men før det hadde vi annen hver dag. Så det ble altså 12 gaver på hver :) Jeg fikk masse fint; Blader, pynteting, kosmetikk osv. Flink mann :)

Anonymous poster hash: 501d7...271
Skrevet

Da vi lagde til hverandre så delte vi en kalender i 2. Slik at vi hadde ansvar for 12 pakker hver og åpnet annen hver dag. 23 og 24 var det en litt større gave... for oss fungerte dette :-) vi hadde også satt en sum på maks 20 kr pr pakke.

Anonymous poster hash: 1182d...5b9

Skrevet

Det ser jeg kan fungere, for da har man faktisk laget noe sammen.

Men å gjette på eller stole på at mannen bruker like mye tid og sjel på å lage en hel kalender til fruen som hun bruker på å lage til han, det har jeg enda til gode å se eller oppleve. Så jeg er veldig spent på om det er andre erfaringer her inne. 

Skrevet

Jeg har laget en pakkekalender til mannen min i år, som er ferdig og står å venter på 1. desember. Mannen min vet om den, men jeg kommer ikke til å få noen kalender tilbake. Han har rett og slett ikke tid til sånt, og jeg gjorde det heller ikke fordi jeg forventer noe tilbake.

Anonymous poster hash: 79fe8...7bf

Skrevet (endret)

Min kjæreste gjør ALT for meg. Han er en fantastisk pappa for Nurket og jobber hardt både på kontoret og hjemme. Han trår til slik at jeg både kan ha full jobb, studere og drifte firmaet mitt. Jeg har ikke måttet "gi opp" noen av mine ting etter at vi fikk barn.

En pakkekalender er det minste jeg kan ordne til ham :) Det er ikke noe offer, men en glede.

For meg handler dette om å gjøre noe hyggelig for kjæresten min - fordi han fortjener det. Det dreier seg ikke om at jeg skal få noe igjen.

Jeg tror nesten at jeg gleder meg mer enn ham til at han skal åpne første pakke 1.desember :)

Endret av MammantilNurket
Skrevet

Nei det er litt det jeg tenker på. Det er ingen damer som lager kalender som forventer å få noe igjen. Men dersom mannen deres hadde gjort det samme for dere, altså brukt mye tid og penger på å lage en fin julekalender til dere, ville dere ha tenkt det var helt greit å ikke gjøre det samme tilbake? 

Skrevet

Jeg laget kalender til ham i fjor, uten at han laget til meg. Siden han er den mest omtenksomme mannen jeg noen gang har møtt, så gjør det meg ingenting. Han gir meg små presanger hele året + dikt og lignende :) I I år får han også kalender, og han har faktisk kjøpt en kalender fra Body Shop til meg. Jeg lager kalendere til ham med stor glede :)

Anonymous poster hash: c3a90...f1c

Skrevet

Jeg lagde en skikkelig romantisk kalender til han det første året vi var sammen. Brukte mange timer på den kalenderen. Forventet ikke noe tilbake, men da han ikke gadd å åpne lukene hver dag mistet jeg lysten på å lage kalender året etter. Vurderer å prøve igjen i år - med ølkalender. ;) Mindre tidkrevende, og kanskje han setter større pris på det.

Anonymous poster hash: e991c...390

Skrevet

Jeg lager kalender til gubben, og han lager til meg. Han legger både tid og innsats i den, og sammen lager vi til avkommet.

Funker for oss..

I år spurte jeg om han ville at vi skulle legge til side våre kalendere (jeg begynner helt ærlig å gå tom for ideer), men det ville han ikke, så da er det til idebanken enda et år..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...