Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #1 Skrevet 22. november 2014 Har vært i hver eneste klesbutikk i byen, men finner ingen vinterjakke som jeg kunne tenke meg. Så da får jeg heller se om jeg får bestilt en over nettet. Noen av dere som har link til en varm og god vinterjakke, som også ser bra ut. Maks pris 1500, gjerne billigere Jeg finner nemlig ingen! Anonymous poster hash: 75f5e...c7e
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #2 Skrevet 22. november 2014 Her sto det mellom Didrikson parkas (Sportsmann) og Äkkhä parkas (Ellos) Ble Äkkhä fordi jeg hadde en rabattakode med 50% på valgfri vare hos Ellos. Veldig fornøyd, 100% vanntett og varm. Greit med så fin pris, er på vei ned i vekt og håper den er altfor stor så jeg må ha ny neste år Anonymous poster hash: 12625...45e
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #3 Skrevet 22. november 2014 Her sto det mellom Didrikson parkas (Sportsmann) og Äkkhä parkas (Ellos) Ble Äkkhä fordi jeg hadde en rabattakode med 50% på valgfri vare hos Ellos. Veldig fornøyd, 100% vanntett og varm. Greit med så fin pris, er på vei ned i vekt og håper den er altfor stor så jeg må ha ny neste år Anonymous poster hash: 12625...45e De fra ellos var ganske fine de Hvordan er de i størrelsen a? Jeg bruker vanligvis 40, men de jeg har prøvd i dag har blitt så veldig korte i armene.. Anonymous poster hash: 75f5e...c7e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå